• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

de NZXT H440 case + GTX 780

radmiraal

New member
hey freddy is het meschien mogelijk om een gtx 780 in de store neer te zetten meschien deze?:
http://tweakers.net/pricewatch/340324/msi-geforce-gtx-780-gaming.html

en de nieuwe case van NZXT de H440:
http://www.nzxt.com/product/detail/143-h440-performance-mid-tower.html

als dat zou kunnen zou het top zijn dan hoef ik niet alles van verschillende sites af te bestellen en bestel ik alles hierzo inc waterkoeling(speaking off witch daar heb ik wel een beetje hulp bij nodig inverband met fittingen en een radiator kiezen die in deze case past mocht je me hierbij ook kunnen helpen met uitkiezen GRAAG!)

Groetjes,
Rick

en asvast bedankt voor het lezen ;)
 
ik heb een vraag voor Freddy meschien kun je me helpen ik ben nog een beetje een noob sinds dit mijn eerste wc gaat worden maar denk je dat dit gaat passen in de kast? kun je me een beetje helpen hiermee? :

http://highflow.nl/index.php?dispatch=cartlists.details&list_id=8315

en ik had er ook wat thermal pads bij omdat ik een bitspower aix58nse3 moederboard waterkoeling heb aangeschaft 2e hands voor men asus rampage 3 extreme en der zaten geen thermal pads meer bij en ik weet dus niet welke dikte ik moet kiezen

als je me een beetje kan helpen graag

Mvg,
Rick
 
Ja nu werkt ie wel, dat rad komt denk ik bovenin je case, als je de dikte opmeet inclusief fan, en dan meet je de ruimte in je case, dan zit je wel goed, ga je ook je gpu waterkoelen?En die thermal pads zijn meestal 0,5 dik tot 1mm, je moet gewoon kijken of ze goed aansluiten op je mobo en block.

gr sander
 
hey sander bedankt voor je reactie ik heb helaas de case nog niet binnen dus ik kan nog niks meten of bestellen,men handen jeuken natuurlijk ik kijk hier al zolang naar uit ik wil graag een videokaart erbij kopen met een waterblock erbij ik heb momenteel ee gtx 580 3gb in men computer zitten maar ik zit nog na te denken wat ik moet doen kwa videokaart is de gtx780 de upgrade waard of moet ik wachten,daar ben ik dus niet helemaal uit
 
Oke ik zou eerst alles meten ook je res/pomp combi, voordat je iets besteld, dan weet je zeker dat het past.en je gpu upgraden, dat ligt eraan, kun je nog alles nog goed spelen met je gpu, zoja dan heeft upgraden geen zin natuurlijk, maar als je genoeg geld waarom niet dan he.

gr sander
 
Ja wat kan ik hier op zeggen, als je het geld toch hebt, ga er voor zou ik zeggen, maar als je het toch een hoop geld vind, dan zou ik een waterblok kopen voor de 580, de keuze is aan jouw.

gr sander
 
ik heb zojuist via iemand hierzo een waterblock kunnen regelen met een backplate voor een leuke prijs dus ik behou toch mijn 580 en ga hem waterkoelen

nu had ik wel een vraag hoe zit ik met men fittingen ik heb er nu 8 als het goed is en hoe zit ik met men 120mm fans? zijn 3 genoeg ? en als ik die samen met de radiator moet opmeten hoeveel cm is dat dan in totaal hoe kun je dat zien? (tjah wat dat betreft ben ik a technies met dit soort dingen)
 
Hallo je hebt 2 fittingen nodig per waterblok of rad, en 3 fans is genoeg voor jouw rad, meestal zijn fans 25 mm dik en rads tussen de 30 en 60 mm dik, dus we gaan even vanuit dat je rad 60mm dik is en je fan 25mm dik is dus totaal 85mm dik, dus zorg dat je genoeg ruimte is tussen mb en top van je case, meestal is dat 100mm.En ik zou nog een rad bij doen als je er plek voor hebt want ze gaan vanuit 120mm per gekoeld onderdeel, dus misschien nog een 120 of 240 rad erbij doen, met fans erbij natuurlijk.

gr sander
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
V Waterkoeling NZXT H440 razer edition, msi z170A I5, 6600K, Gigabyte 1080TI Aorus Advies Waterkoeling Setup 18
J H220x in NZXT H440 Advies Waterkoeling Setup 3
radmiraal White Monstah !(nzxt h440) Gallery & Build Logs 16
Jason NZXT H1 V2 (2022 Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason NZXT Aer RGB 2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
Jason NZXT Aer RGB 2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
X nzxt usb hub werkt niet na behoren Hardware & Software 1
Freddy Nieuwe NZXT HUE2 producten, AER RGB 2 fans, Ambient Light, Cable Comb, Underglow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
G Nzxt s340 welk rad? Cases en Modding 0
G Nzxt s340 black/red Gallery & Build Logs 0
Freddy TP14 build, edit: NZXT H442 :) Gallery & Build Logs 13
gerjanlubbers [TKA] NZXT Pink Phantom Modded Verkocht 11
S Nzxt Sentry 3 Fan Controller werkt niet met alle fans? Overige Koeling 9
R NZXT FZ 120mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
volcom fan geratel nzxt sentry 2 Problemen & Oplossingen 12
R NZXT Switch 810 Black 'n White WC build Gallery & Build Logs 5
Hightower ratelen nzxt 140 mm fans Overige Koeling 8
DutchChilles [VERKOCHT] NZXT Switch 810 Verkocht 15
R NZXT Sentry Mix 2 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
R NZXT led wit knippert Problemen & Oplossingen 2
DutchChilles [IN-ACTIVE] NZXT Switch 810 Verkocht 2
pilotter NZXT "grid" fan hub also for fan controllers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
J Vervanger voor 190mm fan van NZXT Overige Koeling 10
volcom NZXT Phantom 410 Midi-Tower - white / blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
E NZXT Led Kit Mod Cases en Modding 3
Sw333t NZXT Frontpanel Cable Set 30CM CB-FPAN-SET - Premium Sleeved Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Fall3n NZXT HUE RGB LED Controller HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
k.3nny [VERKOCHT] [130INCL]NZXT Pink Phantom GEMOD maar origineel! Verkocht 20
Thierry NZXT FZ fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
0 NZXT Phantom en Corsair H100, past dit? Cases en Modding 2
X NZXT Phantom - Waterkoeling setup. Advies Waterkoeling Setup 0
S NZXT Vulcan: Raam in maken ipv mesh Cases en Modding 6
R NZXT Phantom White Cases en Modding 1
P Eerste keer wc ( ati 6990 en 2600k cpu oc als doel ) in NZXT Phantom Advies Waterkoeling Setup 3
M NZXT Phantom 3x 200mm + Corsair H100? Waterkoeling 9
P NZXT Phantom Build Gallery & Build Logs 5
Das Experiment NZXT 8pin - 8pin PCI-E extender 250mm (black) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Rooneys [VERKOCHT] NZXT FS-200LED BLUE 200mm Verkocht 1
k.3nny [VERKOCHT] NZXT Phantom reversed ATX!!!(gemod) Verkocht 8
E [GEVONDEN] NZXT fans Gevonden 6
G NZXT Havik 140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Tath NZXT fancontroller behoud zijn instellingen niet Electronica 3
BlackGhost NZXT PSU 24 -pin MB UV Red Sleeved // 8-pin MB // 6-pin VGA HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sw333t [VERKOCHT] NZXT SENTRY LX 2-bay Verkocht 1
k.3nny [CANCELLED][80 euro]NZXT Phantom gemod. Verkocht 8
U NZXT 4x SATA Kabel 60cm, black HSG - sleeved white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Dustyrick NZXT Fans, FN-120RB, FN-200RB, FN-140 en FS-200 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
F nzxt sentry lx Hardware & Software 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan