• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

de gdesk

gorky

Member
ja ja weer een desk aangezien ik niks met staal heb en kan moest ik het met hout doen maar wat maak je dan en kopie van de lep desk of wat anders.
Het wordt wat anders aangezien o.a door het feit dat ik voor waterkoeling geen geld ff heb en het belangrijkste het vrouwtje vind waterkoeling helemaal niks het idee van water en stroom vind ze geen goed idee.
Tja wat ga je dan maken had wel de tekening van l3p overgenomen de spullen bij highflow besteld maar vond de inham voor je knieen niet naar mijn zin,ben toen maar gaan zagen en kijk wel waar het heenging.
Kwam er toen ook achter dat de veel van bestelde spullen overbodig werden (helaas zeggen we dan maar)

dit is de eerste x dat ik een topic start dus is ff vreemd hoop dat het goed gaat hihi


foto,s van de voortgang en de hardware
 

Bijlagen

  • IMG_0179[2].jpg
    IMG_0179[2].jpg
    94,7 KB · Weergaven: 7
  • IMG_0180.jpg
    IMG_0180.jpg
    99,2 KB · Weergaven: 15
  • IMG_0182.jpg
    IMG_0182.jpg
    59 KB · Weergaven: 3
  • IMG_0184.jpg
    IMG_0184.jpg
    60,1 KB · Weergaven: 4
  • IMG_0187.jpg
    IMG_0187.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 3
  • IMG_0191.jpg
    IMG_0191.jpg
    59,6 KB · Weergaven: 3
  • IMG_0173[1].jpg
    IMG_0173[1].jpg
    122,6 KB · Weergaven: 8
  • IMG_0175[1].jpg
    IMG_0175[1].jpg
    98,1 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt door een moderator:
update

pielle met het moeder boord en de kast in de grond gezet .
nog een vraag zit kijken naar koeling voor de cpu toch stiekem naar waterkoeling o/a deze Swiftech H140-X CPU Liquid Cooling Kit
de vragen zijn is deze ooit uit te breiden voor de gpu ,zijn de slangen teverlengen of te verwisselen en hoe flexibel zijn de slangen
aangezien de 3 vakken naar voren te schuifen zijn.
 

Bijlagen

  • IMG_0194[1].jpg
    IMG_0194[1].jpg
    67,3 KB · Weergaven: 9
  • IMG_0196[1].jpg
    IMG_0196[1].jpg
    74,1 KB · Weergaven: 5
Goed bezig!!! Als je ook overweegt om in de toekomst de GPU te waterkoelen, kan je beter even doorsparen voor de H220X of H240X.
Deze zijn ook 'modulair' en kan je dus gewoon extra slang/fittingen etc. toevoegen.

Je kan dan nu beter wel alvast op voorbereiden door ergens 2x 120mm of 2x 140mm fan gaten voor te boren (15mm afstand tussen de fan gaten).
 
paar vragen tussendoor

i
k heb een corsair h55 van iemand gekregen maar zonder slangen
vraag 1 weet iemand misschien welke slangen er op moeten
vraag 2 hij moet natuurlijk gevuld met wat precies en hoe??/ moet er een resevoir tussen vind ik wel mooi maar redt de pomp dat
b.v.d gorky
 
Dat kan ja. Klein reservoirtje ertussen. Zorg er wel voor dat de vloeistof in de pomp zit alvorens je de boel aanzet (geldt bij elke pomp, maar ook bij deze dinkies).

Let wel dat je de loop niet te lang maakt, de pompen zijn niet zo heel erg sterk namelijk. En let op met grote hoogte verschillen (maar dat lijkt me geen probleem bij een desk ;)),

Welk reservoir je neemt maakt niet uit, kies er eentje die je leuk vind (bay / res / micro).
 
de bak hangt

de bal hangt de klep zit er ook op die moet ik wel eerst gaan schilderen voordat de glasplaat er ingekit wordt<br type="_moz">
 

Bijlagen

  • IMG_0214[1].jpg
    IMG_0214[1].jpg
    71,4 KB · Weergaven: 3
  • IMG_0215[1].jpg
    IMG_0215[1].jpg
    82,8 KB · Weergaven: 3
Terug
Bovenaan