Nou mijn verhaaltje over de party 
Om half 2 werd ik met de camper opgepikt door mijn clan mate.
We moesten nog langs arnhem/ede/doetingem/doesburg en ik weet niet allemaal waar langs waardoor we om 6 uur ongeveer bij het beursgebouw stonden.
Wij de spullen uitgeladen en de camper op de parkeerplaats net buiten het beursgebouw hadden staan.
Toen ik binnen kwam zag ik al gelijk een bende bekende kasten van de forum members staan.
Wat me opviel was gelijk de aankleding in de zaal(gezien ik reality lan gewend ben vond ik dit beetje tegenvallen)
De sfeer wat me na dit weekend opviel was ook dat het stukken minder gezellig was dan reality lan.
Maar heb me goed vermaakt.
Met ons cod4 team zijn we als ik het goed heb gehoord 9e van de 32 geworden.
Met de poulse zijn we met 1 win 1 draw en 1 loss als 2e door de poulfase gekomen.
Helaas was het daarna gelijk tegen de winnaar van reality 10 dus die hadden we verloren waardoor we naar de loserbracket gingen.
Hier moesten we tegen JTF.ANX clan spelen.
Helaas zijn wij tijdens het spelen erachter gekomen dat hun Hacks gebruikte waardoor enkele spelers van hun geen smoke op hun scherm zagen.
Dus hun waren gedisqualificeerd en wij konden door naar de volgende match tegen een tegenstander die ook veel te goed was.
Al met al een redelijke prestatie voor onze clan dachtik zo.
We hadden allemal lekkere ruime plekken voor je spullen en de slaap plekken was het ook goed geregeld
iig ik lag in de 24uurs beveiligde zaal(de 2 plekken boven leken me niet zo verstandig met dat lawaai van de zaal om je heen 
Al met al krijgt de lan wel een voldoende van me maar er zijn dingen die toch beter konden als ik het beetje vergelijk met reality lan