• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

De After-Party 8

Dat is mij ook nog een raadsel. De hele dag door zag je hier en daar wel iemand voorover of achterover op apegapen zitten. Blijkbaar mocht het alleen niet na een bepaald tijdstip?

kwam omdat de patrouilles s'nachts minder werden. En op straffe van de brandweer moesten mensen dan hun onderkomen zoeken in 1 van de daarvoor aangewezen slaapruimtes waar wel veel toezicht was.

Ah, dan is het idd wel te begrijpen. Lijkt me ook lastig om in geval van brand voor elk type computerfreak een andere wakkermaakmethode te moeten vinden. Een hardcore gamer bv zal waarschijnlijk niet zo goed reageren of rammelende schroefjes. Die zal vermoed ik beter reageren op het geluid van een herladend pistool oid.
Maar in geval van brand zal bruut geweld ook wel toegestaan zijn om iemand wakker te maken. :p

Oli4v dacht zaterdagnacht aan zijn welverdiende nachtrust te kunnen beginnen. Een groot kussen op het keyboard, capuchon op en volgens mij was i binnen twee sec vertrokken.
Twee oranje hesjes dachten er anders over. Dit kon volgens hun niet door de beugel. Alleen konden ze 'm niet meer wakker krijgen zonder bruut geweld. Beetje schudden en roepen had al geen effect meer. Oli4v was al bijna in z'n REM slaap beland. Demolisher kwam op het idee om even een plastic doosje met schroefjes te rammelen. Eén rammel met het zwarte doosje was al voldoende, Oli4v schrok in enen wakker. :p

Casemodders en schroefjes zijn ook onlosmakelijk met elkaar verbonden, dat bleek nu maar weer.:D

hahaha epic epic epic :)

het was verboden ivm brandweer of weet ik het .. gezeur imo :048:

Ik moet zeggen dat het inderdaad wel geniaal was. het slapen werd elke keer ruw verstoord omdat ik naast flapp lag (trust me, ik word toch liever naast mn meid wakker :p)

en het was inderdaad erg leuk om is de mensen achter de nicks te zien, en alle kasten die erbij hoorde. Het heeft me ook meer dan genoeg nieuwe inspiratie gegeven en ervaringen met iedereen te delen.

in 1 woord SUPER !!

:038: Mijn "stukje" geblaat en gepraat :038:

Nouw ik ben ook weer helemaal bijgekomen hoor :038:

Dag 1 : vrijdag 2 april.

Na 40 minuten bovenaan te staan wachten op naar binnen mogen waren we beneden aangekomen en auto aan de kant gezet.

We komen nog niet binnen lopen of freddy staat daar klaar? waarom? weten we niet maar hij zag RchromeLi en dacht die is bekend, na korte babbel ff cases gedropt bij de tafel en even freddy en YouHau? aangesproken om ff te komen helpen :048: , ze hielpen nog ook, mooi dat was daarna nog maar 1x lopen, waardoor we daarna even konden kennismaken en freddy weer door kon gaan met de rest(nog bedankt)

Daarna de pc's opbouwen en even wat drinken, toen werd het OPEENS druk maar dan ook druk druk ik bleef lekker zitten :icon_fU: tegen 20:00 was alles wel geregeld en gingen we mensen praten.

Na veel gepraat en pc's kijken en praaten over koetjes en kalven werd het maar eens tijd om wat te gaan eten.

Dag 2 : zaterdag 3 april.

Aangezien er nog hfers binnenkwamen zijn we maar blijven praten, praten en nog meer praten, tussendoor ook nog veel css en mw2 en pruts spelletjes gespeeld. Tegen 17:00 de groepsfoto gemaakt (DVZ zat even een dikke te draaien waar niemand van wist) Whaha, ookal dacht ik echt dat je erbij was waarsch omdat ik je heb zien voorbijlopen, op weg naar de plee dus :eusa_shhh:. Daarna lekker gegeten bij de MC Donaldz tot zover leuke dag :D

Dag 3 : zondag 4 april.

Na veel gedownload te hebben veel film's met een beetje "natuur" erin. en wat leuke animatie films en wat complete seizoenen van de welbekende series op tv was mijn zondag OK!

Tegen 14:00 vond iedereen het wel OK zo en begonnen er wat HF mensen af te bouwen en opruimen, ik ben zelf tegen kwart voor 4 begonnen met afbouwen en opruimen.

Nog wat kleine puntjes:

Coolfris:
ouder als verwacht(geen minpunt hoor!) TOPMAN! man met veel ervaring, en ja zelfs dé waterkoelings man kan er een puinhoopje van maken, haha.

Freddy:
Super aardige jonge man, die veel voor Highflow en de mensen die van HF kwamen overhad! het was ook goed te zien dat freddy sponserde, overal die mooie tasjes casebadges pennen en vlaggen :p

Demolisher:
Aan hem vragen of hij iets wilt meenemen maar hij was er al 1 hele dag, kwas door de war hé :eusa_shhh:

Xtrafresh:
supper aardige jongen die niet bang is dat iets kapot gaat!
een 5870 modden en aanpassen en los in een aangepaste kist kist maken is daarom ook geen uitzondering! die lightning zag er vet uit! algehele mog was ook zeer origineel. een foto in sepia effect zal echt mooi zijn met de juiste belichting, niet zomaar zon HP scherm verkopen he hou me aanbevolen ;)

overige mensen:
Allemaal aardige (behulpzame) jongens, leuk jullie allemaal gesproken en ontmoet te hebben!:038::038::038::038:

Tot Campzone computer zomerkamp!

6 maanden om te sparen! elke maand 60 euro en je bent er! :060:

k.3nny out!
fotoasdasd.jpg

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
MrGiorgio The Party 18 of ..... Lan Party 26
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Freddy Tweakers.net Lan Party? Tweakers Gaming Live Lan Party 19
ProAce The Party 16: Te Koop Topic Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
DBRichard The Party 15: Te Koop topic! Lan Party 5
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
ForresT The Party 15 Eet Topic Zaterdag Avond Lan Party 31
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
ProAce The Party 14: Sale Lan Party 2
ProAce The Party 14: The game is on! Lan Party 269
arwin74 The Party 13: Verloren en gevonden voorwerpen Lan Party 15
M The Party 14 Eet Topic Zaterdag Avond Lan Party 91
M The Party 14 Eet Topic Vrijdag Avond Lan Party 1
M The Party 13 Eet Topic Zaterdag Avond Lan Party 25
M The Party 13 Eet Topic Vrijdag Avond Lan Party 1
arwin74 The Party 13: Vervoer Lan Party 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
Freddy The Party 13: HighFlow TrackMania compo Lan Party 1
Freddy The Party 13: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 47
Glosy_nL Call of Duty 4 Compo @ The Party 13 Lan Party 0
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
M The Party 12 SALE Lan Party 9
Freddy The Party 12: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 56
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
HighSpeed^ The Party 12 - LoL Comp - 5th member needed! Lan Party 0
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
A [LAN-party] TheGeneration Part 3 18-19-20 oktober 2013 Lan Party 0
C [The Party 11] DC++ Lan Party 4
Forseti Het grote "plaatsindeling op The Party 11" topic Lan Party 47
k.3nny The party 11 sale! Lan Party 6
Forseti Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic Lan Party 238
M [Lan-Party] The Party 11 Lan Party 100
A [LAN-party] TheGeneration part 2 23-24-25 november 2012 Lan Party 2
Dark-NighT The Party 10 Livestreams Lan Party 7
M Lan-Party en..... Algemene Discussies 6
k.3nny The party 10 Sale! Lan Party 46