:038: Mijn "stukje" geblaat en gepraat :038:
Nouw ik ben ook weer helemaal bijgekomen hoor :038:
Dag 1 : vrijdag 2 april.
Na 40 minuten bovenaan te staan wachten op naar binnen mogen waren we beneden aangekomen en auto aan de kant gezet.
We komen nog niet binnen lopen of freddy staat daar klaar? waarom? weten we niet maar hij zag RchromeLi en dacht die is bekend, na korte babbel ff cases gedropt bij de tafel en even freddy en YouHau? aangesproken om ff te komen helpen :048: , ze hielpen nog ook, mooi dat was daarna nog maar 1x lopen, waardoor we daarna even konden kennismaken en freddy weer door kon gaan met de rest(nog bedankt)
Daarna de pc's opbouwen en even wat drinken, toen werd het OPEENS druk maar dan ook druk druk ik bleef lekker zitten :icon_fU: tegen 20:00 was alles wel geregeld en gingen we mensen praten.
Na veel gepraat en pc's kijken en praaten over koetjes en kalven werd het maar eens tijd om wat te gaan eten.
Dag 2 : zaterdag 3 april.
Aangezien er nog hfers binnenkwamen zijn we maar blijven praten, praten en nog meer praten, tussendoor ook nog veel css en mw2 en pruts spelletjes gespeeld. Tegen 17:00 de groepsfoto gemaakt (DVZ zat even een dikke te draaien waar niemand van wist) Whaha, ookal dacht ik echt dat je erbij was waarsch omdat ik je heb zien voorbijlopen, op weg naar de plee dus :eusa_shhh:. Daarna lekker gegeten bij de MC Donaldz tot zover leuke dag
Dag 3 : zondag 4 april.
Na veel gedownload te hebben veel film's met een beetje "natuur" erin. en wat leuke animatie films en wat complete seizoenen van de welbekende series op tv was mijn zondag OK!
Tegen 14:00 vond iedereen het wel OK zo en begonnen er wat HF mensen af te bouwen en opruimen, ik ben zelf tegen kwart voor 4 begonnen met afbouwen en opruimen.
Nog wat kleine puntjes:
Coolfris:
ouder als verwacht(geen minpunt hoor!) TOPMAN! man met veel ervaring, en ja zelfs dé waterkoelings man kan er een puinhoopje van maken, haha.
Freddy:
Super aardige jonge man, die veel voor
Highflow en de mensen die van HF kwamen overhad! het was ook goed te zien dat freddy sponserde, overal die mooie tasjes casebadges pennen en vlaggen
Demolisher:
Aan hem vragen of hij iets wilt meenemen maar hij was er al 1 hele dag, kwas door de war hé :eusa_shhh:
Xtrafresh:
supper aardige jongen die niet bang is dat iets kapot gaat!
een 5870 modden en aanpassen en los in een aangepaste kist kist maken is daarom ook geen uitzondering! die lightning zag er vet uit! algehele mog was ook zeer origineel. een foto in sepia effect zal echt mooi zijn met de juiste belichting, niet zomaar zon HP scherm verkopen he hou me aanbevolen
overige mensen:
Allemaal aardige (behulpzame) jongens, leuk jullie allemaal gesproken en ontmoet te hebben!:038::038::038::038:
Tot Campzone computer zomerkamp!
6 maanden om te sparen! elke maand 60 euro en je bent er! :060:
k.3nny out!