• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dataverkeer website loopt de pan uit, iemand een idee waar het vandaan komt?

l3p

Moderator
Forumleiding
Ik was 3 dagen geleden toevallig mijn dataverkeer aan het checken.
Tot mijn verbazing was er sinds 2 dagen weer enorm veel verkeer.


bandwidth.jpg


Dus gaan zoeken waar het vandaan komt voordat het weer misgaat.


hits.jpg



Het blijkt dus bij mijn desk topic van Techpowerup vandaan te komen.


links.jpg



Als ik daar dus rondneus zie ik dat ik een 4000 views per dag heb.
Alleen het vreemde is ... Het zijn allemaal ongeregistreerde gebruikers..


views.jpg



Dus .. Deze mensen moeten ergens vandaan komen ineens.

Ik heb al flink wat gezocht met google maar kan niets vinden, ook niet op Stumbleupon.

Iemand die erg goed is in zoeken en het kan vinden ? :)
 
Als het via google bots ging had ik dat zelf denk ik kunnen zien en als je in google zoekt op welke term dan ook die te maken heeft met het bureau komt je niet perse bij Techpowerup terecht.

Misschien moet ik Die admin eens proberen, thanks k3nny!
 
Dat hele bureau van jou is kopzorgen, ik zeg het je: die sponsors en al die promo zeik geeft je meer verdriet dan lol in het PC bouwen.

Mijn tip van de dag: ga underground met je wifey en maak een PC lekker voor jezelf :D
 
heel simpel l3p nooit meer zoiets moois bouwen en op het net zetten :D

maar zonder gekheid is het niet op 1 of andere manier mogelijk om data verkeer via eweka nieuwsservers oid te laten lopen (geen id wat mogelijk is hoor) geef me bek ook maar f een zet

gratis hosting sites google picassa ofzo je eigen foto album sharen ?

mocht dit als stom gelul overkomen haal ik de post weer weg :D

mvg.
 
Via nieuws servers is sowieso niet te doen.
Alles nu nog eens uploaden naar een gratis iets is ook onmogelijk, ik zou dan ongeveer 123.000 links handmatig moeten wijzigen.
Opzicht zit ik nog niet in de problemen, maar vraag me wel af waar het nou vandaan komt ineens :)
 
het begon in het kleine nederlands maar inmiddels kennen ze je d3sk ook in het buitenland en dan gaat het al stuk sneller

hoeveel mensen zoeken er geen leuke wallpaper :D

neem aan dat je wel een max limiet per maand in zou kunnen stellen mocht het echt nodig zijn ?

verder zou ik je hoe graag ook echt niet kunnen helpen
 
Moet waarschijnlijk een voor ons onbekend groot website een linkje hebben gepost van jouw project.
Misschien een groot land als Rusland/China ofzo, dan kan je zo aan de duizenden bezoekers die dan allemaal jouw plaatjes moeten downloaden.
 
Inderdaad, alle gebruikers worden vanaf EEN site (Die ik zoek) doorgelinked naar het Techpowerup topic.
Daar bekijken ze dan al die foto's zonder te registreren en daardoor is mijn dataverkeer weer zo hoog :)
 
De link is naar techpowerup bedoel ik.

Net als dat wanneer wij een leuk iets zien op een ander website, dat we linkje daarnaar toe posten op ons forum.
Nu hebben wij maar 400+ actieve leden, dus generen wij wellicht 100 clicks ofzo.

Maar als een website/forum honderdduizenden bezoeker/leden heeft en iemand post dan een linkje, dan is het kassa voor die website waar de link naar toe gaat :D
 
In mijn ogen moeten dit wel bots zijn. Anderzijds, hoe belangrijk is het nu nog dat TPU nog die foto's kan bekijken? Persoonlijk gezien zou ik er juist nu voor kiezen om een htaccess op de map van je L3p D3sk foto map te zetten zodat je die pieken van TPU eruit filtert.

Iets zit er op TPU niet goed in elkaar, want zoveel gasten op 1 topic... het moet ergens vandaan komen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan