Haha sorry helemaal vergeten! :D Het spijt me Menno! Met sidepanel erop :)
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 19 oktober 2011 #161 Haha sorry helemaal vergeten! Het spijt me Menno! Met sidepanel erop Laatst bewerkt: 19 oktober 2011
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 30 oktober 2011 #163 Zeker vet. Heb nu alleen wel een lek. Thierry komt morgen WEER langs. Nog even en ik kan alles zelf en ben ik een grote jongen :'''')
Zeker vet. Heb nu alleen wel een lek. Thierry komt morgen WEER langs. Nog even en ik kan alles zelf en ben ik een grote jongen :'''')
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 3 november 2011 #165 In de binnenkant van de res zat een klein scheurtje. Waar de CCFL tube/kabel zit. Drupte water doorheen. Heb nu een Bitspower tube gekocht. Zojuist ingebouwd. Morgen foto's.
In de binnenkant van de res zat een klein scheurtje. Waar de CCFL tube/kabel zit. Drupte water doorheen. Heb nu een Bitspower tube gekocht. Zojuist ingebouwd. Morgen foto's.
Vissa Vissa! 3 november 2011 #166 Bp! :016: Blijven dus toch relatief slechte reservoirs die FrozenQ. Veel problemen met scheurtjes.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 5 november 2011 #168 Ja zeker Wel allemaal een beetje donker. But you get the idea.
Sw333t I Love my NUC 5 november 2011 #169 Nice, maar foto's bij daglicht zouden ook niet misstaan in dit topic .
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 5 november 2011 #170 Zal morgen nog even een nieuwe poging doen met 'daglicht'. Op mijn kamer is geen fatsoenlijk licht naar binnen te krijgen.
Zal morgen nog even een nieuwe poging doen met 'daglicht'. Op mijn kamer is geen fatsoenlijk licht naar binnen te krijgen.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 29 maart 2013 #172 Update! Tijd om maar weer eens wat leven in deze buildlog te blazen. Kleine teaser:
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 31 maart 2013 #177 sir serial zei: nice, zie ik nu 2x? :101: Ik volg braaf Klik om te vergroten... Misschien. :101: UnexpectedBE zei: moaaaar Klik om te vergroten... Op dit moment afwachten.
sir serial zei: nice, zie ik nu 2x? :101: Ik volg braaf Klik om te vergroten... Misschien. :101: UnexpectedBE zei: moaaaar Klik om te vergroten... Op dit moment afwachten.
E enthernal underwater 31 maart 2013 #178 Dat lijkt me meer dan een beetje leven In elk geval een goede reden om de build eens te lezen
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 13 april 2013 #179 Update! Het duurde even maar ze zijn binnen. Ik ga ze vanavond eerst even op de benchtafel zetten kijken of ze het ook daadwerkelijk ook doen. Vertrouw nieuwe hardware voor geen meter meer. Al dit leuks word aangekleed met: Alles op zijn tijd.
Update! Het duurde even maar ze zijn binnen. Ik ga ze vanavond eerst even op de benchtafel zetten kijken of ze het ook daadwerkelijk ook doen. Vertrouw nieuwe hardware voor geen meter meer. Al dit leuks word aangekleed met: Alles op zijn tijd.
sir serial Republic of Gamers 13 april 2013 #180 Vet man mooie kaarten. Kan je daar ook mijnenveger mee spelen?