Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik wilde even een status update plaatsen betreft de componenten die er nog in moeten en de kast zelf.
SR-2: Tot nu toe nog maar 1 shop gevonden (en overpriced).
Waterblocks for the SR-2: EK zal binnen een week beschikbaar moeten zijn, voor MIPS zal ik nog iets van 3 weken moeten wachten. Reservoir holders: MurderMod heeft tijdelijk de productie stop gezet, dus geen idee wanneer hun Floating Res Holder Set's weer beschikbaar zijn.
Glasplaten: De glaszaak is van 31 juli tot 22 augustus op vakantie:icon_cry:.
Coating/Anodizing: Het poeder coating bedrijf is ook van 31 juli tot 22 augustus op vakantie.
Nou moet het glas toch eerst dus maakt hun vakantie niet zo heel veel uit.
Wanneer de glas tinter op vakantie is weet ik nog niet maar dat zal ook wel in die tijd zijn.
Heb je voor de SR-2 al eens rechtstreeks contact opgenomen met EVGA Nederland/Europe? Ik had ook problemen om hun GTX480 Hydrocopper te pakken te krijgen, maar dat ging rechtstreeks heel vlot en tegen een eerlijke prijs. Ik kan je eventueel wel een contacte-postadres bezorgen.
@Panoramix Bedankt, het ziet er naar uit dat de SR-2 in Europa gewoon nog helemaal niet beschikbaar is dus zal het voorlopig geen zin hebben om contact met hun op te nemen. Aangezien ik meer onderdelen heb waar ik nog op zit te wachten stel ik het moederbord zo lang mogelijk uit in de hoop dat HF er nog een (paar) te pakken kan krijgen. Zo niet zal direct contact met EVGA een goede optie zijn.
Kleine Update.
Ben wat verder gegaan met het rail systeem voor de MB Tray.
Bij de bouwmarkt gelukkig een houder tegengekomen voor de slijpmachine, anders had ik er zelf een moeten maken.
Heb alleen nog maar even een test stukje gedaan (meerdere eigenlijk).
Binnenkort de Tray afmaken waarna ik aan de cutouts voor het achterpaneel kan beginnen.
Daarnaast nog gewerkt aan de MB-Tray.
Eerst de twee platen gelijk schuren.
En dan komen die balkjes van de vorige update weer kijken.
Moet nog even naar mijn 3D ontwerp voor de binnenkant kijken voordat ik het in elkaar zet.
Die backplate precies op maat maken heeft bijna 6uur geduurt, maar dan is ie ook tot 0.5mm precies .
De SR-2 is besteld :woot en zal begin volgende week binnen moeten komen.
Ben er alleen nog niet uit welk blok ik neem (nog even foto's afwachten van de nickel versie van MIPS).
Heb nog een pcb gemaakt voor de Front USB aansluitingen.
De touch sensoren zijn ook wat verder afgeregeld en werken nu goed.
Ze zullen nog wel een keer afgeregeld moeten worden wanneer ze achter het glas in de kast zitten.
Dat was het dan weer .
De SR-2 is eindelijk binnen.
Ik zal later vandaag nog wel wat foto's plaatsen.