• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Darth's "YDA-MDPC" Project

zo zeg wat een hoop doosjes, huis is misschien overdreven maar je kunt met dat alles wel een auto koelen gok ik. ziet er wel erg indrukkewekkend uit die fittingen. welke 4 loops ga je eigenlijk maken?

Groeten

Edit:
Fancontroller okay dat is wel nice, 1850RPM vond ik persoonlijk wat overkill op je rads, 800RPM had ook al wel volstaan denk ik. aangezien de PA120.4 een lage fpi heeft, we wachten het wel af.
 
Bedankt voor de reacties.
@Nils Volgens mij gaat dat nooit passen in een TJ07, Tenzij er geen systeem in zit :icon_smile:

@MaartenvdE
Loop1: CPU1
Loop2: CPU2
Loop3: GPU1&2
Loop4: MB, Ram

Ik zal kijken of ik later vandaag even mijn Case Design kan plaatsen.
 
Thanks, misschien een idee om de GPU's eigen een losse loop te geven en dan ieder nog het ram of MB erbij te geven?

MB en Ram geven nauwelijks hitte af, en 2 GPU's vooral de GTX480 wel.

Wil wel eens zien wat voor master case je hebt ontworpen.

kan niet wachten, succes ermee.
 
Case Design

Ok hier dan even mijn case design:

YDA-MDPC-DesignBy.jpg


Please don't ask about dimensions. You Don't Want To Know.
Het is jammer dat ik geen syteem heb om de componenten te testen, dan maar hopen dat alles goed is.

Weet iemand toevallig de lengte van het stuk schroefdraad van de BP fillport, ik zit er namelijk aan te denken om een koppeling te maken met 2 Fillporten en een mini verbindingsstuk tussen de case delen. Lijkt me mooier dan gewoon de slang er door steken.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik het programma nu zon 1.5 jaar gebruik.
Werkte eerst met 3Ds Max (oke klooide er wat mee:003:) maar op school werken ze met Maya dus toen maar overgestapt. Het is alleen jammer dat de Bevel tool van Max beter is.

Oke om toch wat Ontopic the blijven:
Case Fact 01: It holds up to 8 480 Rads :gek:icon_eek::gek:icon_eek:
 
Zozo iemand met genoeg geld :p

ik zie stiekum ook nog 2? bootjes te water liggen in de achter? tuin Whaha

Veel plezier met je build! vooral je design is zeer origineel te noemen.
 
vet hoor, maar let wel op waar je het laat maken hoor.
want ik ben nu ook al 5mnd bezig met mijn ontwerp en het is nog niet goed.kast weer terug MB past niet goed.:092:
 
Darth, dit ziet er errug mooi uit! Ik was ff bang dat dit weer zo'n build was van iemand die alleen maar het duurste van t duurste koopt en het dan een mod noemt. Daar heb ik een beetje een hekel aan (het ontmoedigt de gewone stervelingen onder ons nogal, vandaar), maar uit je case design blijkt duidelijk dat je ook een echt mooie mod van plan bent. Ik ben heel benieuwd naar de binnenkant van de kast.

Als het enigzins mogelijk is wil ik je trouwens aanraden om met RVS te werken. Je hebt er wel veel zwaarder gereedschap voor nodig, maar het eindresultaat is véél mooier en steviger. Voor een kast van dit formaat en dit budget lijkt staal me wel een optie...

Ben je trouwens al helemaal klaar met je ontwerp? ik zou er erg graag meer van zien (binnenkant!)
 
Staal en RVS zijn veel te zwaar.
RVS zal alleen gaan als ik de loterij win €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€.
Daarnaast heb ik een zetbank gekocht om mijn 3mm alu platen te zetten dus dat zal zo blijven.

Wat zou je willen zien van de binnenkant?
Ik heb aan de binnenkant eigenlijk alleen maar gewerkt met de plaatsing van de onderdelen (voornamelijk WC) om de kast groot genoeg te maken, en natuurlijk bevestiging van de zij, achter en voorpanelen.

Ik moet nog steeds mijn custom MB bevestiging Uitwerken, Patenteren en Plaatsen. Dan kunnen jullie er over een jaar ook van genieten :D
 
Heel mooi ontwerp van je kast! Zeer nette render ook. Je hebt maya lekker onder de knie! Ziet er professioneler uit dan die (s)ketchup plaatjes.

Met die drie losse delen kun je veel leuke lichteffecten bereiken. Ga je ze ook nog loskoppelbaar maken? Weet niet of je kleine terugslagklepjes hebt, anders zou dat nog een optie zijn :D:033:

Als je case zo mooi wordt als op het plaatje heb je zeker een beauty en kun je 'em insturen voor MDPC!!:066:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan