• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Darth's "YDA-MDPC" Project

SR-2 Pics

@MonsterEnergy Niets met metaal en ook niets met elektro :D.

Hier is ie dan:
DSC00934.jpg

:p.
 
HERE is MORE!

Wou er iemand MORE? :D
Het was gisteren al behoorlijk donker toen ik eindelijk foto's kon maken dus zagen ze er niet uit. Heb toen in ieder geval wel een teaser geplaatst waar jullie het mee moesten doen tot er goede foto's waren.
En hier zijn ze dan:

DSC00937.jpg

DSC00938.jpg

DSC00940.jpg

DSC00942.jpg

DSC00945.jpg

DSC00947.jpg

DSC00952.jpg


Dat bord is zo groot dat je gewoon niet weet van waar je een foto moet maken :icon_smile:.
 
Nee volgens mij eerder het tegenovergestelde, je zet de fitting vast in de RVS plaat.
Doordat alle fittingen op de plek van de O-ring geen thread hebben kun je ze dus niet vast draaien.
EK levert wel een spacer mee, maar die werkt alleen bij hun eigen standaard fittingen aangezien die een langere thread hebben (Dus het werkt niet met BP, EK Compression en elke andere fitting met een korte thread). Hopelijk is dit fout en werkt het wel, anders word het zeker MIPS.
 
MB-Tray Update

@MonsterEnergy Die zijn te dik voor BP fittingen, die bedekken dan het volledige schroefdraad. Ik zie wel dat EK nu ook dunnere spacers aan hun shop heeft toegevoegd.

@Visje66 Dat is eigenlijk gewoon een Antec voeding met een EVGA logo er op. Maar ik heb specifiek voor de Stryder's gekozen vanwege hun 100% modulaire design.

Ben eindelijk weer wat opgeschoten met het MB-Tray. Bijna klaar :).
Vooral veel gaten geboord en getapt, en de balkjes wat verder op maat gemaakt.

DSC00957.jpg

DSC00963.jpg

DSC00965.jpg

DSC00968.jpg

DSC00969.jpg

DSC00970.jpg

DSC00973.jpg

DSC00974.jpg

DSC00975.jpg

DSC00976.jpg

DSC00977.jpg

DSC00980.jpg


Misschien hebben jullie al wel gemerkt dat de afbeeldingen wat verkleint zijn.
Ik kwam er laatst namelijk achter dat ze 20GB aan dataverkeer per maand verbruiken.
Mijn server heeft de limiet behoorlijk hoger liggen, maar aangezien mijn website ook nog niet online is heb ik een mogelijk probleem met de limiet nu maar alvast opgelost.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan