• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Darth's "YDA-MDPC" Project

Small Update

@1N54N3 (en thvd) De sleeves, fan connectors en een setje Sata Power connectors komen van MDPC-X, De ATX, PCI-E, Molex Connectors zijn van AC-Ryan en zijn gewoon in de highflow shop te vinden. De Kabels en de USB/Firewire en Front Panel Connectors heb ik bij Farnell besteld.

Oke ik ben nu bijna klaar met die elektronica componentjes.
Het werkt nog niet helemaal zoals zou moeten maar ik post het hier wel alvast :D

MACRO Kast - MICRO Electronica :D
DSC00595.jpg

DSC00600.jpg

DSC00596.jpg

DSC00597.jpg

DSC00598.jpg

DSC00599.jpg

Had je niet makkelijker een touchbutton van een Cosmos S cia de CMparts shopt kunnen pakken?

Edit: Dit bedoelde ik dus. Misschien alsnog een optie voor je. Tevens zijn er al connectord aangebracht en zit alles al op een printplaatje. Zo zou ik het doen in iedergeval.

@Lakigucci De link die jij geeft is van het I/O paneel van de Cosmos 1000, deze heeft gewoon drukknoppen.
Ik heb nog even verder gekeken bij die store en het lijkt er op dat je dan de USB kaart van de Cosmos S moet hebben.
Maar al zou ik die hebben gekocht dan had ik het nog moeten aanpassen aangezien ik met twee kanalen per schakeling werk (Dan liever helemaal zelf maken :D).

Die twee kanalen zijn momenteel ook het enigste probleem.
Het is een twee kanaals sensor maar het lijkt er op dat ze niet tegelijk kunnen sensen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan