Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@1N54N3 (en thvd) De sleeves, fan connectors en een setje Sata Power connectors komen van MDPC-X, De ATX, PCI-E, Molex Connectors zijn van AC-Ryan en zijn gewoon in de highflow shop te vinden. De Kabels en de USB/Firewire en Front Panel Connectors heb ik bij Farnell besteld.
Oke ik ben nu bijna klaar met die elektronica componentjes.
Het werkt nog niet helemaal zoals zou moeten maar ik post het hier wel alvast
Had je niet makkelijker een touchbutton van een Cosmos S cia de CMparts shopt kunnen pakken?
Edit: Dit bedoelde ik dus. Misschien alsnog een optie voor je. Tevens zijn er al connectord aangebracht en zit alles al op een printplaatje. Zo zou ik het doen in iedergeval.
@Lakigucci De link die jij geeft is van het I/O paneel van de Cosmos 1000, deze heeft gewoon drukknoppen.
Ik heb nog even verder gekeken bij die store en het lijkt er op dat je dan de USB kaart van de Cosmos S moet hebben.
Maar al zou ik die hebben gekocht dan had ik het nog moeten aanpassen aangezien ik met twee kanalen per schakeling werk (Dan liever helemaal zelf maken ).
Die twee kanalen zijn momenteel ook het enigste probleem.
Het is een twee kanaals sensor maar het lijkt er op dat ze niet tegelijk kunnen sensen.
Klein maar fijn. goed bezig, heb wel bewondering voor je technische know-how. ik zou dit niet kunnen. succes ermee wil dat touchpanel wel eens zien. ;p