D DarthSion New member 8 september 2010 #201 Teaser De bedoeling was om vandaag (woensdag :icon_smile de inhoud van het paketje te tonen. Helaas zullen jullie het moeten doen met een Teaser.
Teaser De bedoeling was om vandaag (woensdag :icon_smile de inhoud van het paketje te tonen. Helaas zullen jullie het moeten doen met een Teaser.
M Mario400 Junior Member 8 september 2010 #202 Ik hou het bijna niet meer vol...Tis een verslaving geworden om hier regelmatig te kijken
Dustyrick Junior Member 8 september 2010 #203 Alles wat jij fotografeert zie er super prof. uit man. Nice work
ThomasJS Junior Member 8 september 2010 #204 Zozo, mooie rode tas :O! Dustyrick zei: Alles wat jij fotografeert zie er super prof. uit man. Nice work Klik om te vergroten... Een wit vel papier, 2 spotjes en een tripod onder je camera doen wonderen En natuurlijk een degelijke camera.
Zozo, mooie rode tas :O! Dustyrick zei: Alles wat jij fotografeert zie er super prof. uit man. Nice work Klik om te vergroten... Een wit vel papier, 2 spotjes en een tripod onder je camera doen wonderen En natuurlijk een degelijke camera.
D DarthSion New member 9 september 2010 #206 We're having fillport for breakfast Nu dus wel de foto's van het HF pakketje . Omdat de Teaser een beetje slecht gefotografeerd was, hier nog een keer opnieuw. Vervangende Tops voor de Supreme HF's. Nice Meal huh . Nog een paar boortjes erbij. Meer foto's van mijn B-Day pakketje van MDPC-X.
We're having fillport for breakfast Nu dus wel de foto's van het HF pakketje . Omdat de Teaser een beetje slecht gefotografeerd was, hier nog een keer opnieuw. Vervangende Tops voor de Supreme HF's. Nice Meal huh . Nog een paar boortjes erbij. Meer foto's van mijn B-Day pakketje van MDPC-X.
l3p Moderator Forumleiding 9 september 2010 #210 Volgens mij heb je alleen al een dag nodig om alles zo op foto te zetten
Fedmas Hardware Enthuisiast 10 september 2010 #212 Keep on modding Men! Nee, sirieus, Hoe maak je die foto's zo mooi?
R rafbanaan New member 13 september 2010 #213 Iemand heeft de lotto gewonnen precies ? Blijf ik zeker volgen, opgeslagen bij favo Laatst bewerkt: 17 september 2010
Dustyrick Junior Member 14 september 2010 #214 Dat zijn een hele hoop leuke speeltjes:040: Alweer een compliment voor de super strakke foto's!
D DarthSion New member 17 september 2010 #215 Holes holes, all I see are holes. l3p zei: Volgens mij heb je alleen al een dag nodig om alles zo op foto te zetten Klik om te vergroten... Zo lang heeft het ook ongeveer geduurd . Fedmas zei: Keep on modding Men! Nee, sirieus, Hoe maak je die foto's zo mooi? Klik om te vergroten... Ik zal proberen om morgen (vrijdag ) een foto van mijn opstelling te plaatsen. Vandaag begonnen met de ventilatie roosters. 2700+ gedaan, 20000 te gaan :082:.
Holes holes, all I see are holes. l3p zei: Volgens mij heb je alleen al een dag nodig om alles zo op foto te zetten Klik om te vergroten... Zo lang heeft het ook ongeveer geduurd . Fedmas zei: Keep on modding Men! Nee, sirieus, Hoe maak je die foto's zo mooi? Klik om te vergroten... Ik zal proberen om morgen (vrijdag ) een foto van mijn opstelling te plaatsen. Vandaag begonnen met de ventilatie roosters. 2700+ gedaan, 20000 te gaan :082:.
Sw333t I Love my NUC 17 september 2010 #216 Holy sh... doe je al die gaatje zelf boren? Damn.. wat een werk :S.
Fedmas Hardware Enthuisiast 17 september 2010 #218 Echt superb! Krijgen we ook nog Apple tinten hierin te zien trouwens,
Dustyrick Junior Member 17 september 2010 #220 Holy crap!:shock: Dat je dat allemaal zelf ga doen. Wat een werk, maar het ziet er super netjes uit!