Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Het viel me toch wat tegen, want ik had zoals de foto's hierboven aangeven wel een kruis gezet met een stift.Want misschien wat langer met 400 moeten schuren zodat hij nog wat gladder zou worden.En ik had achteraf toch beter bij mijn PC kunnen gaan zitten en dan de tutorial open laten staan.Maar ik ben toch wel happy met het eindresultaat.Ik heb net het pakje binnen gekregen en mijn Videokaart blokken erop gezet.Zie er ook erg mooi uit.Mis nu alleen nog een aantal fan's en het chipset blokje En dan wil ik hem voor volgende week donderdag toch wel klaar hebben (zal wel weer niet lukken maar we gaan er toch voor).
Het viel me toch wat tegen, want ik had zoals de foto's hierboven aangeven wel een kruis gezet met een stift.
Want misschien wat langer met 400 moeten schuren zodat hij nog wat gladder zou worden.
En ik had achteraf toch beter bij mijn PC kunnen gaan zitten en dan de tutorial open laten staan.
Maar ik ben toch wel happy met het eindresultaat.
Ik heb net het pakje binnen gekregen en mijn Videokaart blokken erop gezet.
Zie er ook erg mooi uit.
Mis nu alleen nog een aantal fan's en het chipset blokje
En dan wil ik hem voor volgende week donderdag toch wel klaar hebben (zal wel weer niet lukken maar we gaan er toch voor).