• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dark Power buildlog

Vandaag voor nu het laatste Highflow pakketje binnen gekregen (zeg nooit het laatste :) )
Gelijk maar even het chipset blok op het moederbord geschroefd.

Ik zag ook op de website staat dat dit chipset blok kan worden gepimpt met een ledje.
Maar ik vond het zonde om het logo met de ROG leds in een doos te gooien. Dus even met de dremel het ROG Led print plaatje wat kleiner gemaakt.
En nu heb ik dat print plaatje onder het plexiglas geplaatst.

Nu heb ik een wit licht en deze reageert zoals hij op de chipset normaal ook reageert.

ROG verlichting plaatsen:
Chipsetblok1.jpg

Chipsetblok2.jpg


Compleet met alle onderdelen op het moederbord.
Chipsetblok3.jpg

Chipsetblok4.jpg

Chipsetblok5.jpg


Let op de sleeving van de verlichting :)
Chipsetblok6.jpg

Chipsetblok7.jpg


Hij voelde erg zwaar aan dus ik heb hem even op de weeg schaal gelegd.
En hij weegt nu met alle onderdelen op het moederbord 3,1 KG!!!
Gewicht1.jpg
 
Ja ik ben zeer tevreden met deze blokken.
Dit is ook mijn eerste Waterkoelings setup dus ik dacht laat ik het gelijk maar goed doen.

Als de cases in orde zijn dan zal ik hem erin plaatsen.
Maar het is momenteel wel erg warm om metaal te gaan bewerken. (en straks te nat)

Het is eigenlijk ook wel mooi om het bord zo te zien.
Wel jammer dat het ram geheugen blok echt koper kleurig is.
Misschien dat ik daar ook nog wel wat aan ga doen.
Maar ik wil geen lekkage omdat er ergens verf tussen zit.
 
Zou kunnen inderdaad maar dan is ook de onderkant bedekt met een laagje.
Ik denk dat ik hem uit elkaar haal en dan alleen de bovenkant (de randjes) zilver spuit.
Maar ik ga wel even zoeken waar je iets kunt laten vernikkelen.
Misschien wel een bedrijf hier in de buurt. (Arnhem)
 
Ik ben begonnen met het inbouwen van de onderdelen.
En ik heb ook de het ram blok even zwart gespoten (alleen boven kant)
Want het idee wat ik had om het te laten vernikkelen dat gaat volgens mij ook ten kosten van de warmte overdracht.
Want ze kunnen natuurlijk niet alleen de bovenkant vernikkelen want hij gaat dan in een soort van badkuip.
Dus ik heb hem uit elkaar gehaald en alleen de randen zwart gespoten en dus niet gedeelte waar het water doorheen gaat.

Alvast even 2 foto's:

kast1.jpg


kast2.jpg


Ik ben nu bezig buiten om nog wat schroefjes te spuiten :)
En ik moet natuurlijk ook nog even wat draden weg werken ;)
 
Ik heb een window gemaakt dat net dat gene niet laat zien dus alleen het moederbord.
Zelfs de voeding is alleen van boven te zien.
Want echt weg werken lukt toch niet met zo veel kabels.
De harddisks zitten in een Aqua-Computer Aquadrive X4 dus ik gebruik dat rekje voor de HDD's niet. Daar kunnen nu ook alle kabels in worden verzameld en misschien ook de aanvoer en afvoer van de water koeling.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Singular1ty [REFUSED] Be Quiet! Dark Power Pro10 550W Verkocht 2
Mexel [User-Review] be quiet! Dark Power Pro 850W review door Mexel HighFlow Product Reviews 2
soppy [VERKOCHT] Be Quiet Dark Power Pro 1000W Verkocht 3
vincent Be Quiet Dark Power Pro P8 1000 W HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
S be quiet! Dark Base 900 Glazen zijpaneel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S be quiet! Dark Base Pro 900 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
iSP Be Quiet! Dark Rock TF HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
O 240 of 360 radiator in Antec Dark Fleet DF85? Waterkoeling 8
J [2012] Batman: The Dark Knights Risses Films / Movies 4
joostgvk be quiet! Dark Wings goed voor een rad? Waterkoeling 1
E Dark Angel Gallery & Build Logs 110
dark viper zwolle Dark viper - darkness hell Gallery & Build Logs 54
N EAH4870 Dark Knight + Accelero s1 Overige Koeling 7
Dark-NighT Dark en Klets Dual build Log Gallery & Build Logs 18
Johnny [2011] Transformers 3: Dark of the Moon Films / Movies 36
LightStar - LightStar - Stefan - PC/Project The Dark Li Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
M The Dark Cosmos S Gallery & Build Logs 8
Bl4ckj4ck666 Psu power connectors Cases en Modding 2
Hightower Thermal Grizzly WireView power meter gpu HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
D Barrow 16 Way SATA Power, 6Pin - 5v RGB Controller with Remote Cases en Modding 6
S 5 pin led switch power knop aansluiting Cases en Modding 1
Jason EK-Quantum Power Kit D-RGB P360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Hightower EVGA Power Link Adapter - PCI-E HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
arwin74 EVGA power link Gevonden 0
Sw333t ModMyToys 3-Pin Power Distribution PCB 3xWay Block [MMT-PCB-3WAY] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 29
Freddy Classy 220v Power Plugs / Stekkers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
C [TKA] Bitspower X-Station Power-Extension II - Blue Verkocht 0
Tath AquaComputer Power Adjuster 3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
A Corsair 24-pins sleeved ATX power cable voor RM type voedingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
H ModMyToys 3-Pin Fan Splitters / Power Distribution PCB's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
D [CLOSED]Inter-Tech Combat Power 750W Gesloten 6
ProAce Lenovo T61 power on password Problemen & Oplossingen 2
L [IN-ACTIVE] Phobya G-Changer 280 + 2x 140mm Sharkoon system fan (Power) Verkocht 0
fatal_error.be Bitspower X-Station LED Power Hub-wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
tomasvanderpijl 24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
F [VERKOCHT] Cooler Master Real Power M1000 Verkocht 1
canonchiel Fractal Design Power Gallery & Build Logs 32
H BITSPOWER X-Station LED Power Hub (in oranje aub) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
1 Water koeling Recom evo power station 300 euro budget Advies Waterkoeling Setup 10
1 19johnny73-Johan-Recom evo power station Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Ludwig Green power Gallery & Build Logs 10
volcom Phobya sata power extension 30cm black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Adam Vandervorst evga 1650 watt power suply !!! Hardware & Software 16
Ant 1 klein vraagje betreffende Molex Power Connector Pins HighFlow Webshop 3
W Stroom / Energie / Power / Watt meter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
XenoMorpH 24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan