• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dark Angel

Na 4 jaar word het toch echt tijd om mijn build aan te passen met een geheel nieuw binnenwerk.
Zodra ik eruit ben welk waterblock ik kan gebruiken op de GPU die ik wil dan zal ik ook de watercooling weer plaatsen en uiteraard mijn buildlog bijwerken.

Coming soon dus ;)
 
Vraagje aan de wijze heren van het forum.

Aangezien mijn nieuwe bordje een x99 word heb ik 2x4 geheugenbanken en ik ga er 16GB in plaatsen dus dat is 4 strips.
Nu is de vraag kan ik die 4 het beste verdelen over beide geheugenbanken of alle 4 in 1.
Bij het laatste zou ik genoeg hebben aan 1 waterblock voor het RAm en anders heb ik er 2 nodig.

Ben er nog niet helemaal uit welk waterblock er nu op DDR4 past maar Freddy zal er vast wel een paar in zijn sjopje hebben
 
Ik zal hem eerst even op lucht laten draaien zodat ik zeker weet dat alles werkt dus ik heb nog ff om de juiste blocken te vinden maar ga er in ieder geval rekening mee houden dat ik er 2 nodig ga hebben.

Tnx for the pic
 
Eindelijk heb ik geld van mijn verzekering gekregen en daar heb ik dan toch de bestelling van betaald. Tja je moet wat als je werkeloos bent :(

Heb dan ook besloten om de waterkoeling voor nu te houden op mobo en GPU. Het waterkoelen van het geheugen laat ik maar even gaan. Nu dus wachten op de bestelling en dan kan ik na een ruim een maand op luchtkoeling gedraaid te hebben weer terug naar waterkoeling Yay ik kan niet wachten maar zal wel moeten aangezien Freddy niet alles op voorraad heeft.

Dus stay tuned ....
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan