• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dark Angel

Een Leek

Junior Member
Ik begin aan een nieuwe build genaamd Dark Angel. Het zal wel even duren voor deze af is aangezien ik (nog) geen vakantie heb.

In eerste instantie zal ik de hardware gebruiken die ik nu heb draaien in Strut.

CPU: i7 980x
GPU: XFX HD5970 Black Edition
Mobo: Rex III
Geheugen : Corsair Domintor GT 1866 6G
Hdd : opstart OCZ Vertex 2 240G
Hdd : opslag 2x Western Digital Black Caviar 2T
Voeding : Corsair AX 1200

De kast heb ik nog niet ontvangen en zodra ik deze ontvangen heb zal ik hem laten poedercoaten. Moet nog wel even beslissen waar ik dat zal laten doen. Door een straalbedrijf dat 2km van mijn werk afzit voor € 75,00 of door een doe-het-zelver die een 60km van me vandaan zit voor € 50,00.
Iemand ervaring met poedercoating door doe-het-zelvers?

Ik heb verder al wel wat dingen besteld bij MDPC-X. En ook ontvangen.

Sleeve.jpg


En meteen maar met één van de proefstukken een eerste poging gedaan tot sleeven.

Eerstesleeving.jpg


Mochten jullie tips hebben voor het sleeving dan hoor ik het graag. Ik vind het niet slecht voor een first attempt maar de heatshrink kan beter denk ik aangezien die niet recht zit.

Bij Freddy ben ik bezig een winkelwagen te vullen met dingen die ik verwacht nodig te gaan hebben. Er komen nog steeds dingen bij dus ik laat hem nog even staan. Tot de kast is gecoat kan ik toch niet veel meer doen dan alvast wat kabels gaan sleeven.

Verder heb ik nog een kleine bestelling gedaan bij Aquatuning van de dingen die Freddy niet in het assortiment heeft maar die kunnen niet tippen aan de service van Freddy. Ik krijg namelijk geen enkele terugkoppeling terwijl het bedrag al 5 werkdagen geleden is afgeschreven.:067:
Misschien is dat normaal bij Aquatuning maar ik ben daar toch niet zo weg van. Was dus de eerste en de laatste keer...Sorry Freddy ik zal het nooit meer doen.:praygod

Ik heb ook meteen een vraag. Ik weet namelijk dat de kleur van de power led en hard drive led niet gaan passen in mijn kleurenschema. Weet iemand hoe ik die kan aanpassen en welke leds ik daar voor moet bestellen? :help
 
Laatst bewerkt:
Na jaren gekwijld te hebben bij elke MM kast die ik zag heb ik nu toch de stap gezet en er een besteld. Een UFO met 3 etchings, als het goed is komt hij donderdag aan en dan gaat hij, hopelijk op korte termijn, naar de coater.

Ik ben trouwens van plan om ledstrips bij jou te bestellen, maar dat doe ik wel tegen de tijd dat ik ze nodig heb.
 
Het beste is af te wachten totdat je de case hebt, dan de huidige ledjes uit de behuizing halen en opmeten. Ik kom ze namelijk zowel in 3mm als in 5mm tegen in behuizingen.

Ik ben trouwens van plan om ledstrips bij jou te bestellen, maar dat doe ik wel tegen de tijd dat ik ze nodig heb.
Als je meer info nodig hebt, dan hoor ik dat wel.

Ik volg je build iig op de voet / hand / oog.
 
De hardware heb ik al een jaar draaien in mijn huidige pc en vind dat die eigenlijk nog niet aan vervanging toe is. De kast eigenlijk ook niet maarja als je elke keer begint te kwijlen als je een MM kast ziet dan moet je die toch maar eens een keer aanschaffen.
 
Yippie de kast is binnen :098::098::098:.

Ook al een afspraak gemaakt bij het straalbedrijf om hem te laten coaten. Maandag breng ik hem na mijn werk langs ben er dan toch vlakbij en ben hem dan ongeveer een week kwijt.

@ wwwicked
De leds zijn 5mm groot. Heb het nagevraagd bij Zwelgje die heeft ook een mm kast en de leds vervangen.
 
Dank je.
En ik ga mijn best doen.

Ik ben nu trouwens een beetje met de ledjes aan het stoeien maar moet ik die er nu gewoon domweg uittrekken ofzo.
Beetje eng ik ben bang dat ik ze kapottrek maar van de andere kant, zo komen ze er toch niet in.

Edit:
Ik moet dus idd domweg de led eruittrekken en de eerste heb ik er nu dus ook uit. Nu alleen nog de juiste leds vinden
 
Het heeft even geduurd maar mijn kast is terug van de coater. Het straalbedrijf durfde er zelf toch niet aan te beginnen en heeft me rechtstreeks doorgestuurd naar de coater. Nu ik het eindresultaat heb gezien ben ik daar niet echt rouwig om. Ik heb alle onderdelen nagekeken en het ziet er allemaal perfect uit. Mocht iemand in Brabant een goede coater zoeken dan kan ik LFT in Oirschot aanraden.

P1040571.jpg


P1040570.jpg


Het bouwen op zich heb ik helaas :093::093: nog geen tijd en vooral geen ruimte :eusa_wall: voor ondertussen houd ik me dus bezig met het sleeven van de kabels.
 
OEEEEE mooi kleurtje.
En succes met sleeven.
Dat zijn nog wat kabels dat je moet.
Is wel een must in deze case je ziet echt alles.
Me vingers doen er nog zeer van.
Maar zeker de moeite waard.
So fare so good.

Ben benieuwd blijf 'm volgen.
 
Aangezien ik een nogal ongeduldig mens ben kon ik het niet laten om op mijn vrije dag toch een beetje te doen.

Dus hierbij wat foto's van het resultaat.

Kale kabel
P1040572.jpg


En een niet meer zo kale kabel
P1040573.jpg


De fans die ik gebruik in deze build:
P1040580.jpg


Maar dan gesleeved
P1040582.jpg


Alle fans en de verlengkabels heb ik ondertussen gedaan.

En dan wordt het zo ongeveer.

Een stukje van de case
P1040575.jpg


P1040574.jpg


P1040576.jpg


P1040577.jpg


P1040579.jpg


Als je je nu afvraagt of ik een beetje verliefd ben op mijn witte case dan is het antwoord..... Een beetje maar:D.

Ik weet het het is nog niet veel maar ben wel bezig. Nog 1 week werken en dan heb ik mijn 2 weken vakantie dus dan zal het wel wat harder gaan. Het is mijn planning om hem dan toch wel af te krijgen.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, zelf ben ik er wel tevreden over.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan