Mooi uitgelicht deze foto! :023:
Zo'n behuizing van perspex is wel erg mooi, probleem is alleen dat het statisch gaat worden met een week of drie , ik heb daar op m'n werk een heel goed middeltje voor, maar als ik hier thuis die naam google dan vind ik het niet...
Maar met dat middel duurt het een maand of 6 voor er weer stof naar toe getrokken wordt, en dat is wel erg prettig natuurlijk!!
Het spul heet antistatica (goh, wat toevallig) en ruikt naar zwitsal shampoo, maar het merk/fabrikant weet ik niet uit m'n hoofd....ik zal maandag wel even vragen bij onze inkoper...
Opzich wel leuk om zo'n kast te maken, ik heb een CNC machine tot m'n beschikking, en perspex in overvloed, nu alleen nog de tijd vinden....:085:
[edit] ik lees net dat je moeite had met je ijzerzaag, klinkt misschien stom, maar had je wel de tanden naar voren staan?
als de tanden naar het handvat staan dan kom je inderdaad niet ver nee......
verder kan bij dit soort klusjes nog het makkelijkst een blokje hout er onder leggen, waar je gewoon ook in zaagt, op die manier heb je maximale steun en is elke slag met de zaag efficient ! (en een m3 boutje is met 8 halen van de zaag door hoor ;-) )