• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO

ok even een serieuze reactie:

DD case : ik vind hem wel strak maar je loopt er echt mee tekoop vooral al die foeilelijke fangrill plaatje logo ding.

DD case is overal tekoop en lijkt mij ook je beste optie als ik tussen die 2 moest kiezen ik zelf zouw dan eerder voor een grote lian li gaan die zijn waarde blijft houden!

MMods case : Srry maar kn je dan niet zelf beter een plaat alu halen en wat vierkante profiel balkjes ?:p ik vind hem veeels te simpel voor het bedrag wat je ervoor betaald.

MMods is ook puur de naam die je betaal, neemt niet weg dat je deze tijd HEEEEEL lang kan wachten op je case, want zo snel zijn ze niet meer zoals 2 jaar geleden toen waren ze pas snel en waren ze met iedere klant blij.

Wat ga je eigenlijk doen? wat zijn je plannen ?
 
Wat ik wil is eindelijk over stappen naar waterkoeling zonder zagen en boren in de kast. Dat wil ik niet en dat kan ik ook niet. (ik zou dat eigenlijk al 2jaar geleden doen en heb toen heel veel info gekregen ook hier op het forum maar daar is helaas wat tussengekomen waardoor dat toch even ver van de prio lijst is gevallen).

Daarbij wil ik ook het liefste het mobo op zijn kop en volgens mij lukt dat bij beide kasten zonder zagen en/of boren. Als het mobo tray horizontaal ligt vind ik ook wel iets hebben en
 
Ik vind ze beide ook niet echt mooi, zeker niet voor die bedragen. Daarvoor kan je net zo goed ene lian-li nemen, hoef je hem niet eens zelf in elkaar te zetten en de kwaliteit is echt top!
Ik heb ook wel eens eenzelfde dubbele case gezien van lian-li/silverstone of zo'n dergelijk merk, kan hem alleen niet zo 1-2-3 voor je vinden.
 
De lian li pc343 is geen optie voor mij want dan moet ik nog gaan zagen en boren wil ik kunnen doen wat ik van plan ben. En ik wil niet zagen en boren in de kast. Daarbij wil ik alles binnenin de kast houden dus heb ik een kast nodig waarbij ik heel veel ruimte binnenin heb. Voglens mij hebben deze 2 dat wel.

Ik wist niet dat Lian li en Silverstone ook dubbel kasten hebben. Zal daar ook eens even gaan snuffelen.
 
Die case van Mountain Mods is niet mijn ding, maar als je voor 1 van die 2 gaat ligt mijn voorkeur bij de Danger Den.
Persoonlijk zou ik ze geen van 2 willen hebben.

gr Marco
 
Ik heb een MountainMod Horizon / Duality en ben er tevreden mee.
Had het paar jaar geleden gekocht, omdat ik toen ook goede koeling wilde maar niet wilde gaan zagen/boren om 2x 360 radiatoren kwijt te kunnen.
Zie mijn buildlog hier:
http://www.highflow.nl/forum/f34/project-bigboss-iii-1338/

Afgezien van de weinige opties voor kabel management, vind ik het een erg fijne kast.
Of je zo'n grote kubus mooi vind is natuurlijk persoonlijk.
 
Volgens mij is zij een "zij" als ik me goed herinner :D

Maar ik hou de MM kast voor mezelf :)
Die ga ik gebruiken voor mijn volgende PC upgrade, met de 2x PA120.3 en 1x PA120.2 radiatoren erin moet ik de nieuwste hardware wel goed kunnen koelen (A).
 
Ik ben idd een zij. Goed geheugen Freddy

Daarom is in mij geval boren en zagen geen optie. behalve dan het uitzagen van die DD in de fanholes in geval van de DD dat lukt me denk ik nog net.

De MM kast ziet er mooi uit maar wel erg vol. Maarja jij zal Freddy niet zijn als je niet ongeveer alles koelt met water.

Dat is ook een reden waarom ik op deze 2 kasten ben uitgekomen ze zien er heel ruimtelijk uit en daar houd ik wel van. Ik ben er al wel vrij zeker van dat mocht het de DD worden ik aan mijn nichtje vraag of ze een mooie "sticker" kan maken die de zijkant mooi opvult. Ze zit in de reclamebestickering dus dat zou moeten lukken.
 
Ik ben idd een zij. Goed geheugen Freddy

Daarom is in mij geval boren en zagen geen optie.

Nu dat we dat lekkere potje zelf discriminatie weer gehad hebben :p
Zagen en boren kan iedereen ;) Maybe is het zelfs beter om daar een womans-touch aan toe te voegen.
Dan wordt het zaakje misschien niet zo afgeragt (spreek uit mijn eigen ervaring nu :p )
Maargoed, als het er niet inzit, dan zit het er niet in helaas...
Ik zou gaan voor de DD, omdat deze een stuk meer looks geeft, behalve de merknaam die verbonden is aan de case.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
dave-firsttimer:) Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen) Gallery & Build Logs 177
H Danger Den Double Wide + 2x 480 rads Cases en Modding 9
Mobomonster Danger Den Extended waterbox HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
O Danger Den Reservoir montage Waterkoeling 0
M Danger Den lanceert DD-M6 waterkoelblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
J [IN-ACTIVE] EK-BAY Spin RES DUAL Loop en Danger Den Reservoir Verkocht 4
Ludwig Vraagjes Danger Den waterbox + Cases en Modding 4
bundymania SHORT REVIEW: Danger Den CPX-1 Pump HighFlow Product Reviews 2
R Danger Den RAD-Reservoir RES-005 Waterkoeling 1
V Danger Den X-rad's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
M Danger Den producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
C Danger Den Torture Rack Build by Siang Gallery & Build Logs 17
W Danger Den pomp HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
lowie_runner Danger Den TDX 775 Waterkoeling 15
HighFlow Gefeliciteerd, Recherchebureau Den Haag. Felicitaties 0
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Xtrafresh Watersnood: twee fittingen in de buurt van den Bosch nodig! Gevonden 2
N Nielz1990 - Niels van den Berg - Blue EliteKiller Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
DieHard [CiP] The Devil's Den Gallery & Build Logs 33
X Nieuwjaarsduik Scheveningen - Den Haag Algemene Discussies 18
arwin74 [GEVONDEN] iemand uit omgeving den haag met met verstand van digitale camera's Gevonden 1
D Dino uit den haag Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
MaartenvdE Maarten van den Elsen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
baretsu RU ready for den dikke lu ??? Waterkoeling 7
R Latreau - Roel van den Berg - Mijn Eerste Watercooling Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
F Double AIO of Full loop? Advies Waterkoeling Setup 9
JeanPaul [VERKOCHT] XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation Verkocht 1
R XFX HD7970 Double Dissipation BLACK Overige Koeling 2
R Aqua-Computer Double Protect Ultra - Orange 1000ml HighFlow Webshop 4
lauwagie DD Double Wide Tower - 21 Black Series Gallery & Build Logs 30
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] Gallery & Build Logs 6
Nerd1979 Double Case Flowing Black Gallery & Build Logs 67

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan