Haha, tja.
Zit ook nog op onderstaande hardware, PC heeft niet echt prio tegenwoordig ^^ Kan alles nog draaien op de 280X.
Enkel dat de pomp wat minder wordt en aan vervanging toe is. Eventueel binnenkort de GPU vervangen voor een Navi met bijbehorend VGA block.
Naast dat, amper nog bezig met waterkoeling/etc. 
De vergelijking met automerken toont echter nog niet aan wat het verschil is?
Bij een Ferrari betaal je ook voor een enorme motor, lichtgewicht componenten en jaren research. Dat zie ik niet terug tussen eerst genoemde twee pompen...
Wat is nou het noemenswaardige verschil tussen een EK D5 en een Singularity D5?
Wat is de meerwaarde? Waar blinkt het merk in uit? Verschillend qua hardware? Andere printplaat? Meer vermogen (zie ik niet in specs)? Meer liter/uur (Zie ik niet in specs)?
Ofwel; wat is de meerwaarde naast het merk? Waarom duiken mensen hierop als ze het zelfde leveren als bijvoorbeeld EK?
Dat het een sleeve met een merkje heeft kan mij gestolen worden, EK is ook gesleeved en komt in een dichte kast.
Ben erg benieuwd waar ik €45 voor neerleg?
Fancontroller is trouwens Reeven Six Eyes II, zal eens opzoeken of deze RPM ondersteund (en genoeg vermogen kan leveren).
Edit: Lees dat de Six Eyes 30 Watt/channel kan en PWM-4Pin ondersteund. Zou moeten werken dan?