Quadcore Low and Slow ... 16 september 2009 #1 freddy kan jij hier nog aan komen ? (dit is niet de goede maar alleen een voorbeeld) een D-tek unisink voor een 9800gtx ? want mn EK blok valt een beetje uit de toon als ik straks overstap :icon_super:
freddy kan jij hier nog aan komen ? (dit is niet de goede maar alleen een voorbeeld) een D-tek unisink voor een 9800gtx ? want mn EK blok valt een beetje uit de toon als ik straks overstap :icon_super:
Freddy Administrator Forumleiding 16 september 2009 #2 Ik denk dat je beter voor een andere oplossing kan zoeken, want voordat D-Tek levert zijn we letterlijk een jaar verder Of je zou het moeten bestellen van een shop in USA die het op voorraad heeft.
Ik denk dat je beter voor een andere oplossing kan zoeken, want voordat D-Tek levert zijn we letterlijk een jaar verder Of je zou het moeten bestellen van een shop in USA die het op voorraad heeft.
Quadcore Low and Slow ... 16 september 2009 #3 dan ga ik wel ff verder zoeken .... bedankt in ieder geval