Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
ZIe onderstaande foto voor de kast (raijintek ophion) incl glazen zijpanelen (voor en achter). Ik had die glazen panelen eraf gehaald omdat de standaard cpu fan zo meer lucht kon aanzuigen van buiten. Met een waterkoeling kan ik makkelijker die panelen laten zitten omdat de luchtstroom nu vanaf de onderkant door de kast loopt en boven er weer uit. De boven en onderkant is van staalplaat met veel gaten erin dus ideaal.De koelvloeistof blijkt ook een beetje licht te geven naast de geheugen leds. Jammer dat de buis helemaal rechts zo niet oplicht.In de toekomst maar eens een led stripje aanschaffen.Wel jammer dat gigabyte rgb software zodanig gebrekkig dat je alleen fancy kleurtjes kan kiezen. Het is niet in te stellen op cpu of gpu temp.Het werkgeheugen is van corsair en draait op icue. Linker reepje kleurt met gpu temp en rechter met cpu temp.[ATTACH=full]25330[/ATTACH]
ZIe onderstaande foto voor de kast (raijintek ophion) incl glazen zijpanelen (voor en achter). Ik had die glazen panelen eraf gehaald omdat de standaard cpu fan zo meer lucht kon aanzuigen van buiten. Met een waterkoeling kan ik makkelijker die panelen laten zitten omdat de luchtstroom nu vanaf de onderkant door de kast loopt en boven er weer uit. De boven en onderkant is van staalplaat met veel gaten erin dus ideaal.
De koelvloeistof blijkt ook een beetje licht te geven naast de geheugen leds. Jammer dat de buis helemaal rechts zo niet oplicht.
In de toekomst maar eens een led stripje aanschaffen.
Wel jammer dat gigabyte rgb software zodanig gebrekkig dat je alleen fancy kleurtjes kan kiezen. Het is niet in te stellen op cpu of gpu temp.
Het werkgeheugen is van corsair en draait op icue. Linker reepje kleurt met gpu temp en rechter met cpu temp.
[ATTACH=full]25330[/ATTACH]