Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Hey MisterIce,Dit wordt een prijzige oplossing, je hebt sowieso een multimeter nodig om alles te controleren voor je het daadwerkelijk aansluit.Je zal een tang nodig hebben om de pinnen aan te knijpen (deze zijn best prijzig) en een fatsoenlijke striptang.Naast het aanschaf van het gereedschap en materialen zal je tijd moeten stoppen in het achterhalen van het aansluitschema.Ik heb me hier nooit in verdiept en ben niet zon voorstander van dit soort oplossingen dus kan je hier verder niet mee helpen.Persoonlijk denk ik dat je zelfs goedkoper uit bent met een nieuwe voeding met meer aansluitingen, mits je in de toekomst meer custom cables wil maken natuurlijk.Het is wel mogelijk!Groeten.
Hey MisterIce,
Dit wordt een prijzige oplossing, je hebt sowieso een multimeter nodig om alles te controleren voor je het daadwerkelijk aansluit.
Je zal een tang nodig hebben om de pinnen aan te knijpen (deze zijn best prijzig) en een fatsoenlijke striptang.
Naast het aanschaf van het gereedschap en materialen zal je tijd moeten stoppen in het achterhalen van het aansluitschema.
Ik heb me hier nooit in verdiept en ben niet zon voorstander van dit soort oplossingen dus kan je hier verder niet mee helpen.
Persoonlijk denk ik dat je zelfs goedkoper uit bent met een nieuwe voeding met meer aansluitingen, mits je in de toekomst meer custom cables wil maken natuurlijk.
Het is wel mogelijk!
Groeten.