Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Nou valt wel mee hoor, het enige verschil is dat je in plaats van een deco een bovenfrees had kunnen aanschaffen voor de rest heb je al alles in huis!

HPL staat voor High Pressure Laminate , het is eigenlijk een dunne maar keiharde plaat 'plastic' die je met een contact lijm (bisontix ofzo) op je hout plakt. Je kan HPL in talloze kleuren en houtsoorten krijgen, maar echt heel goedkoop is het niet, bv een simpel mat wit kost een tientje of 4 voor een plaat van 309 bij 127 cm. Mooie hout soorten gaan richting de 90 euro en meer

Maar zoals ik al eerder schreef het plakken is een vak apart ,dus laat ik het netjes zeggen, ik denk dat je daar nog niet aan toe bent :icon_wink:

Gewoon netjes afplamuren en schuren tot het glad en strak is, en dan maakt de spuiter het wel af :003:

Ik ben erg benieuwd hoe die er straks bij staat !

(en als je er nou nog één moet maken voor iemand, probeer dan wel die 'handleiding' hahaha)

Terug
Bovenaan