Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Nou, het probleem is eigenlijk dat ik het altijd buiten moet doen ivm stof. Regen kan t al niet buiten, want t moet droog blijven. Als het te warm is zoals laatst, is het niet uit te houden.Ondanks mn afstuderen en mn nieuwe relatie is de onderkant bijna klaar. Maar ook daar heb ik besloten om de rechte zijkanten te behandelen met polyester. Dus dat wordt weer n hoop schuren. Daarna de bovenkant.Daarnaast heeft mn broertje het tussendoor gesloopt, dus dat wilde hij nog fixen...Na mijn vakantie, vertrek 26 juli naar griekenland, wil ik eigenlijk ook weer verder met klussen. Hopelijk zit het weer n beetje mee. Anders maar de garage afplakken en daar doen. Dan maar een bende Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nou, het probleem is eigenlijk dat ik het altijd buiten moet doen ivm stof. Regen kan t al niet buiten, want t moet droog blijven. Als het te warm is zoals laatst, is het niet uit te houden.
Ondanks mn afstuderen en mn nieuwe relatie is de onderkant bijna klaar. Maar ook daar heb ik besloten om de rechte zijkanten te behandelen met polyester. Dus dat wordt weer n hoop schuren. Daarna de bovenkant.
Daarnaast heeft mn broertje het tussendoor gesloopt, dus dat wilde hij nog fixen...
Na mijn vakantie, vertrek 26 juli naar griekenland, wil ik eigenlijk ook weer verder met klussen. Hopelijk zit het weer n beetje mee. Anders maar de garage afplakken en daar doen. Dan maar een bende
Sent from my HTC Desire using Tapatalk