• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CTIP] Salontafel

ongeveer 1,5 kilo :D
maar de 3e plaat moet nog helemaal gelijmd worden :p dus dat wordt nog wat :D weer 250 gram lijm ofzo :D:p

Wel een goede opmerking, want anders zou die vergeten te lijmen :pray:eusa_doh:

Ik denk dat de tafel zo'n kilootje of 50 ~ 80 zal wegen.

Heb net nog een tip gekregen om de plamuur weg te doen en er polyesterspul voor te gebruiken. 2 componentenshizzle, kei hard, super glad etc. Kon het van mijn stagebegeleider overnemen voor 20,-. Eens ff googlen naar de werking ervan. wordt vaak gebruikt voor renovaties etc. dus wel goeie shit :D

Nou zijn we weer :D

Weer een update maken :D

Er hebben nogal wat grote veranderingen plaats gevonden :D
Lees de update!

oja, GEEN polyesterspul gebruikt ivm het werken van MDF, dan krijg je blijkbaar scheuren in je polyester.

ik denk dat ik morgen ga beginnen met het bovenste deel :D

het geheel laat ik spuiten bij een keuken bedrijf, zodat het ontiegelijk strak eruit gaat zien. Zoals het voorbeeld :D

ach dat zat er sowieso in, maar dan is het wel stukken duurzamer dan zelf verven. Daarnaast zou het zonde zijn om zoveel tijd en moeite weg te gooien omdat je dat spuitgeld niet wilt uitgeven. mam wilde het wel betalen dusja :p die kwam ook met het idee :D

ach dat zat er sowieso in, maar dan is het wel stukken duurzamer dan zelf verven. Daarnaast zou het zonde zijn om zoveel tijd en moeite weg te gooien omdat je dat spuitgeld niet wilt uitgeven. mam wilde het wel betalen dusja :p die kwam ook met het idee :D

Wat heb jij een liever moeder :D :D . Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Terug
Bovenaan