• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Cs:s beta!

is alleen met ati videokaarten. Ik moet ook dxlevel 81 doen om dit wat te verminderen.

Dit mogen ze idd wel eens fixen :D

met css is meer fps beter en merk je dat het wat vloeiender loopt met veel meer fps (100 -> 150 is al een groot verschil iig bij mij).

Weet je wat ik heb bij CSS.

Als ik geflashed word en ik probeer snel weg te kijken, knippert mn hele scherm ><.
Ik heb dat tot nu toe bij elke nieuwe videokaart gehad..

Kijk bij de 2de gooi van de flash

Weten jullie waar dat aan kan liggen?

[ame=http://www.xfire.com/video/475c7/]
475c7-4.jpg
[/ame]

Is dat normaal? Nah heb dat enkel bij zéér nieuwe kaarten gehad. Zowel 4780x2 gtx295 (Was opeens opgelost, geen idee hoe) en bij de 5970.

Toen ik die tijdelijke hd3450 had, was dat probleem er niet.

waardeloze kloten update, ik moet als high speler weer een tijd wennen aan het vernieuwde schieten. Dit was echt een update voor mensen die toch al niks raakten om alsnog iets te kunnen raken....

er is niks veranderd aan het schieten hoor ;)

aleen ALLE! servers wereldwijd zijn gereset, en alle clans en community's moeten nu maar hopen dat al hun plugins en aanpassingen nog goed van vanwege de update.

Is dat normaal? Nah heb dat enkel bij zéér nieuwe kaarten gehad. Zowel 4780x2 gtx295 (Was opeens opgelost, geen idee hoe) en bij de 5970.

Toen ik die tijdelijke hd3450 had, was dat probleem er niet.

Komt dooe de OPENGL ondersteuning van de game ;)

ATi is al gestopt met de ondersteuning van openGL (in de tijd toen 38-- serie uitkwam)

Nvidia is er nooit mee gestopt, je heb nu ook vast weer last van dikke mistbanken etc ;)

Ik heb gisteren even gespeeld, totdat bij mapchange CSS vastliep.
Maar dat heeft denk ik niets met de update te maken (heb er wel vaker last van, iets mis met mijn Raid config denk ik).

Maar ingame (en dus ook schieten) is het precies hetzelfde gebleven.
Ik heb in ieder geval niks anders gemerkt, schiet nog altijd evenveel raak (of mis :p).

Wat wel veranderd is, is als je op TAB drukt, de score lijst is nu veel fijner vind ik.
Ook als je neergeschoten wordt, kan je van dat moment een screenshot maken.
Voor de rest de achtergrond in het CSS menu en de achtergrond tijdens veranderen van maps.
Verder heb ik niks opgemerkt.

Ik speel m sinds vandaag weer is.
Mischien kan iemand me vertellen wat de command is om men ping enzo uit beel weg te laten. erboven is nu namelijk een live grafiek aan het meedoen die de sounds enzo registreerd. heel irritant!

Als ik css speel loopt mijn cpu (zoiezo kern 1) op 100%.. dus ik kan het niet meer spelen. :'(

Heb al gegoogled, maar kom er niet uit, meeste topics komen uit 2006 >.<

En heeft niks met processen te maken.

Hij kan wel gewoon 1080p films draaien zonder moeite.. tis alleen bij css met die mega drop down fps. -.-"

Wat is balen vind is dat momenteel niet alle plugins voor servers werken, uiteraard word dit wel gefixed, maar dan ben je weer een tijd verder.

Redelijk wat maps hebben een update gekregen, vooral grafisch.
Muren en water bv. zijn sterk verbeterd, gaat een beetje met zn tijd mee.

Verder kan je niet tabben en spele tegelijkertijd, want de score tab is wat donkerder..

Komt goed, kwestie van wennen en we kunnen weer schieten zoals we altijd deden :D

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Xelation NVIDIA Driver 285.38 Beta - Battlefield 3 NVIDIA 5
Xelation MediaPortal 1.2.0 Beta RELEASED Hardware & Software 5
J IE9 beta Hardware & Software 1
damunk Dawn of War 2 Beta Gaming 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan