DBRichard
Member
Sponsored by
Ik ben onlangs begonnen aan een nieuw project samen met John "Montymole".
Dit project zal de naam MMRPX2 dragen wat staat voor Montymole Richard Prins x2 (2 cases)
Ik heb van een paar mensen het verzoek gekregen het build log hiervan ook hier te plaatsen, en omdat john geen Nederlands kan zal ik zijn build logs van ons gezamelijk project vertalen en hier plaatsen.
Dit project is een gezamelijke onderneming tussen John "Montymole" en Richard Prins AKA ROGRichard (mijzelf).
Richard zal verantwoordelijk zijn voor het ontwerpen van nieuwe panelen voor een tweetal op elkaar gemonteerde Bitfenix Phenom frames waarvan een computerkast word gemaakt.
John's favoriete game is Counter Strike en met dat idee begonnen we te werken, toen kwamen we uiteindelijk aan een thema namelijk de bekende "weapon skin" genaamd Asiimov, de kenmerken van deze skin zullen door de gehele mod te zien zijn.
John zal aan de andere kant van het kanaal in Groot Brittannië al het fysieke werk doen terwijl ik hier in Nederland het ontwerp maak.
Dit project is gesponsord door de goede mensen van Bitfenix en we zullen daarom gebruik maken van hun Fury 750W PSU samen met een ITX en M-ATX case van hun zoals hieronder te zien is.
John zal hardware gebruiken uit een van zijn vorige builds met een paar wijzigingen.
CPU: Intel i5 4690k @4.6Ghz
M/B: Asus Z97 ITX
RAM: Corsair Vengance pro 2400Mhz
GFX: Asus 780 GTX
PSU: BitFenix Fury 750W
SSD: Samsung EVO 240Gb
De koeling zal bestaan uit EKWB, Bitspower en E22 Ultra clear tubing.
De mods:
1. De 2 cases in een case vormen
2. Custom "CS: GO" laser gesneden grills
3. Custom laser gesneden panelen voor de voorkant, bovenkant en beide zijkanten.
4. De gehele case moet perfect overlopen, van de buitenpanelen tot de hardware toe.
5. Er komt nog veel meer bij deze lijst maar eerst testen of alles past.
De bodem van de bovenste kast krijgt een pass through en 2 gemarkeerde plaatsen A&B zoals in de game
De bodem krijgt misschien een kleine 3D map van de game waar het moederbord normaal zou zitten of misschien een wapen rek als iemand met een 3D printer kan helpen.
Veel staal te verwijderen maar tot nu toe past alles zoals gepland.
De voorkant zal eruit gesneden moeten worden.
Om alvast een beetje een idee te geven hoe het eruit komt te zien is hier alvast de eerste render die Richard ervoor heeft gemaakt.
Dit is een van de eerste renderingen maar er kan nog heel veel veranderen.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende update.
*Einde eerste post*