• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Crysis 2 multi-player

Ik heb het van de het Crytek/MyCrysis forum. Of die mensen hebben het verkeerd.
En verder heb ik ook geen mensen gezien die hoger zijn dan lvl 10.

Maargoed maakt verder ook niet uit.
Lekker spelen tot dat de demo afgelopen is en dan wachten tot 25 Maart.

Ik heb hem net geïnstalleerd en gespeeld, best wel tof :D
Moet er nog wel even de tijd voor nemen om het onder de knie te krijgen hehe.

Maar damnn... hij draait niet soepel op "hardcore", mijn 2x HD5870 al aan vervanging toe?!? -_-

Vaag, speelde hele week sinds release, goed op Advanced, zelfs in 3d modus deed ie het goed, en startte vanmiddag en zonet op, en gigantische lag, als ik schiet duurt het 3 seconden voordat ik de flashes zie.. Heel vreemd.. Iemand anders ook last van?

komt omdat steam hem nu ook heeeft opgenomen in het assortiment, waardoor heel de steam community natuurlijk het gaat downloaden en spelen :)

@ freddy, ik draai hier met een 4870 en een e8500@4.2ghz en het spel draait op hardcore en 1080P en draat perfect hoor :O! meschien eens drivers updaten?

Heb hem onderhand ook al geinstalleerd en paar keer gespeelt , moet zeggen zeer aparte game play in positieve zin.
Indd zoals hier boven word gezegt al het is even wennen voor dat je hem goed onder de knie hebt .

Echt draait het bij mij als een eitje met 2x gtx480 :)

^hoe kan het dan dat ik sommige mensen al lvl 10+ gezien heb? of is dat dan de beta download?

Even terugkomend hierop.

34ql4av.jpg

Ik had 3000 nodig voor 10.
Hij telt niet door tot lvl 11 dus lvl 10 is de max.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
E crysis 2 nat type : strict. hoe op te lossen Problemen & Oplossingen 9
J Crysis 3 Gaming 2
Z Videokaart advies (Crysis 2 op high kunnen spelen) Hardware & Software 19
Slader Voor alle MechWarrior fans: Crysis MOD / Living Legends Gaming 6
Freddy Crysis Gaming 22
Slader Singularity Computers Multi-Node ARGB+Fan? Waterkoeling 3
M Bitspower VGA Multi-Link Bridge For 2 Slots Application (POM) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
R Bitspower G1/4" True Brass Advanced Multi-Link For OD 16MM (4PCS) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
HighFlow Bitspower Advanced Multi-Link Hard Tube fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
Tath Bitspower NEW Water Tank Z-Multi 150\200\300 (Limited Brass Edition - True Brass) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
B Gpu-x multi link parallel? Waterkoeling 4
Tath Bitspower Water TanK Z-Multi Ultra 50/100/150/200/250 (POM Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Tath Bitspower Water Tank Z-Multi Compact 150/200/250/300 (Black Acrylic Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader Water Tank Z-Multi 150 (Acrylic Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
A bitspower watertank z-multi 150 lekt niet meer gelukkig....... Waterkoeling 1
A bitspower watertank z-multi 150 lekt met en zonder rubber ring Waterkoeling 5
W bitspower water tank z-multi 250 Waterkoeling 2
N Multi display vraag Hardware & Software 2
D [IN-ACTIVE] RESERVOIR BITSPOWER (Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM - Ice Red) Verkocht 0
P [Gezocht] Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - Full Clear Acrylic Version BP Gevonden 0
Thieutje Multi GPU setup waterkoeling : Serial or Parallel waterflow Waterkoeling 11
T Hoe een Bitspower X-Station Multi PSU Module aansluiten? Handleidingen en Installatie Tips 6
N [VERKOCHT] Bitspower Z-Multi 250 Verkocht 3
R Bitspower Crystal (multi) Link ervaring Waterkoeling 6
arwin74 [VERKOCHT] Bitspower Water Tank Z-Multi 80 - POM BP-WTZM80P-BK Verkocht 3
Sanders Multi screen wallpapers Algemene Discussies 7
J Single MegaRad Single Loop vs Multi Rad Single Loop vs Single Rad Multi Loop Waterkoeling 7
coolfris Bitspower C47 Multi-Link Adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 26
Sw333t [INACTIVE] WD TV HD Media Player Verkocht 5
Source Western Digital TV HD Live Media Player HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Fuwa Fuwa Flash player op 64-bit OS? Algemene Discussies 19
Johnny [Oplossing] Windows media player bug Hardware & Software 6
Edtje Popcornhour Media Player Hardware & Software 38

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan