Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Helaas is je buildlog ten einde gekomen. Het was als een spannende tv serie waar ik reikhalzend naar een volgende aflevering uitkeek. Het eindresultaat mag er zeker zijn. Het zal ongetwijfeld velen inspireren en veel mensen zullen m gaan proberen te kopieren. Maar als je het hebt over de D3sk zal iedereen aan deze denken. Mijn grootste complimenten.rayrayrayIk vind deze foto wel mooi. Helaas niet superscherp (misschien zal n statief helpen) maar het toont wel de zorg en liefde die je in de details hebt gestopt. Niet alleen de sleeving en de ssd is rood zwart, maar zelfs je usb stick.
Helaas is je buildlog ten einde gekomen. Het was als een spannende tv serie waar ik reikhalzend naar een volgende aflevering uitkeek. Het eindresultaat mag er zeker zijn. Het zal ongetwijfeld velen inspireren en veel mensen zullen m gaan proberen te kopieren. Maar als je het hebt over de D3sk zal iedereen aan deze denken. Mijn grootste complimenten.rayrayray
Ik vind deze foto wel mooi. Helaas niet superscherp (misschien zal n statief helpen) maar het toont wel de zorg en liefde die je in de details hebt gestopt. Niet alleen de sleeving en de ssd is rood zwart, maar zelfs je usb stick.