MetalHolic
New member
Goedendag,
ik heb een Swiftech H220 op mijn cpu zitten ( durf ff niet meer te zeggen welke).
Deze heeft het een jaar geweldig gedaan!
maar toen kreeg ik het probleem dat het pompje er langzaam mee ophield en lawaai ging maken.
Dit bleek een intern probleem te zij met een rubbertje die aan de bovenkant lost was geraakt van het motortje.
Hierdoor was mijn CPU letterlijk gesmolten door de warmte.
Swiftech heeft mij hem op laten sturen en binnen een week had ik een nieuwe gekregen.
Nu om 19:24 28-04-'15 begon wou ik mijn computer aan zetten en begon de CPU te roken als of er brand was.
Ik heb zeer snel de pc van de stroom af gehaald.
Ik zit dus nu met een waarschijnlijk weer een kapotte CPU/koeler
Heeft iemand enig idee of ik dit nou alleen weer heb of dat dit vaker voorkomt.
En zoja kan iemand dan mij een BETROUWBARE liquid cooler aan wijzen.
Ik heb liquid cooling niet "echt" nodig maar heb het altijd zeer prettig gevonden ivm met 3D modeleren en renderen.
Als u/jullie meer informatie nodig hebben hoor ik het graag.
Vriendelijke groeten,
Ruben
ik heb een Swiftech H220 op mijn cpu zitten ( durf ff niet meer te zeggen welke).
Deze heeft het een jaar geweldig gedaan!
maar toen kreeg ik het probleem dat het pompje er langzaam mee ophield en lawaai ging maken.
Dit bleek een intern probleem te zij met een rubbertje die aan de bovenkant lost was geraakt van het motortje.
Hierdoor was mijn CPU letterlijk gesmolten door de warmte.
Swiftech heeft mij hem op laten sturen en binnen een week had ik een nieuwe gekregen.
Nu om 19:24 28-04-'15 begon wou ik mijn computer aan zetten en begon de CPU te roken als of er brand was.
Ik heb zeer snel de pc van de stroom af gehaald.
Ik zit dus nu met een waarschijnlijk weer een kapotte CPU/koeler
Heeft iemand enig idee of ik dit nou alleen weer heb of dat dit vaker voorkomt.
En zoja kan iemand dan mij een BETROUWBARE liquid cooler aan wijzen.
Ik heb liquid cooling niet "echt" nodig maar heb het altijd zeer prettig gevonden ivm met 3D modeleren en renderen.
Als u/jullie meer informatie nodig hebben hoor ik het graag.
Vriendelijke groeten,
Ruben