Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Beetje moeilijk om met zekerheid te zeggen gezien intel enkel nog Tcase specificeert, de temperatuur die de behuizing van CPU mag krijgen dus.Wat we weten:-Tcase is 72.5°C-Een I7 2600k throttled maar aan 95°C coretemp, waar 98°C als 'onofficiele' maximum coretemp wordt opgegeven.- bij die 98° is je Tcase met de stockkoeler nog geen 72.5°Cconcreet kan je dus stellen dat je coretemps makkelijk rond de 90° mogen liggen, maar ik weet al dat een paar lezers hier zich daar al flink in zullen verslikken, maar het mag dus Houd er ook rekening mee dat het nu zomer is, geen idee van de temps daar, maar hier draait mijn CPU 'idle' ook rond de 40°C, waar dat deze 'lente' nog maar 30° was.
Beetje moeilijk om met zekerheid te zeggen gezien intel enkel nog Tcase specificeert, de temperatuur die de behuizing van CPU mag krijgen dus.
Wat we weten:
-Tcase is 72.5°C
-Een I7 2600k throttled maar aan 95°C coretemp, waar 98°C als 'onofficiele' maximum coretemp wordt opgegeven.
- bij die 98° is je Tcase met de stockkoeler nog geen 72.5°C
concreet kan je dus stellen dat je coretemps makkelijk rond de 90° mogen liggen, maar ik weet al dat een paar lezers hier zich daar al flink in zullen verslikken, maar het mag dus
Houd er ook rekening mee dat het nu zomer is, geen idee van de temps daar, maar hier draait mijn CPU 'idle' ook rond de 40°C, waar dat deze 'lente' nog maar 30° was.