J Jpgaming1980 Member 7 juli 2022 #21 Ok Kan je misschien laten zien met een lijn hoe ik dat moet doen dan Ja ik zal die knik er uit halen ik heb nog wel slang liggen
Ok Kan je misschien laten zien met een lijn hoe ik dat moet doen dan Ja ik zal die knik er uit halen ik heb nog wel slang liggen
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 7 juli 2022 #22 Jpgaming1980 zei: Ok Kan je misschien laten zien met een lijn hoe ik dat moet doen dan Ja ik zal die knik er uit halen ik heb nog wel slang liggen Klik om te vergroten... Beetje creatief doen met fittingen en slangen maar dit is een optie.
Jpgaming1980 zei: Ok Kan je misschien laten zien met een lijn hoe ik dat moet doen dan Ja ik zal die knik er uit halen ik heb nog wel slang liggen Klik om te vergroten... Beetje creatief doen met fittingen en slangen maar dit is een optie.
J Jpgaming1980 Member 7 juli 2022 #23 Ok hoop ik dat ik nog een dopjes heb liggen anders moet ik die even bestellen. Want ik heb er 2 nodig toch zo tezien. Dank je wel.
Ok hoop ik dat ik nog een dopjes heb liggen anders moet ik die even bestellen. Want ik heb er 2 nodig toch zo tezien. Dank je wel.