Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Zoals ik het kan lezen in de diverse reviews, is deze Thermalright HR-11 alleen op 2 manieren te monteren, beide omhoog wijzend. Ik denk dat in beide gevallen dit in conflict komt met de Orochi. Met de koeler naar de achterste fan gericht kom je in problemen met de Orochi heatpipes wat ik verwacht .... al geef ik deze monteerwijze (dus naar achterste fan gericht) een kleine kans van slagen. Op deze manier dus: Over de airflow, de onderste fan blaast gericht frisse lucht naar de fan van de GTX (en dus ook naar de fan van de Orochi). Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben dat er wat frisse lucht verloren gaat naar de Orochi doordat zijn fan wellicht de airflow naar zich toe trekt. Ik zal vanavond eens testen wat de temps doen wanneer ik de fan op de Orochi uit zet. Een ander issue mbt de "warme" vga-kaart is in mijn ogen ook dat de warme lucht slecht uit de stock koeler komt. Deze warme lucht wordt dan ook nog eens gedwongen zich naar beneden te verplaatsen wat dan een beetje tegen de natuurkundige wetten in gaat "warme lucht stijgt op".
Zoals ik het kan lezen in de diverse reviews, is deze Thermalright HR-11 alleen op 2 manieren te monteren, beide omhoog wijzend.
Ik denk dat in beide gevallen dit in conflict komt met de Orochi. Met de koeler naar de achterste fan gericht kom je in problemen met de Orochi heatpipes wat ik verwacht .... al geef ik deze monteerwijze (dus naar achterste fan gericht) een kleine kans van slagen.
Op deze manier dus:
Over de airflow, de onderste fan blaast gericht frisse lucht naar de fan van de GTX (en dus ook naar de fan van de Orochi). Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben dat er wat frisse lucht verloren gaat naar de Orochi doordat zijn fan wellicht de airflow naar zich toe trekt. Ik zal vanavond eens testen wat de temps doen wanneer ik de fan op de Orochi uit zet.
Een ander issue mbt de "warme" vga-kaart is in mijn ogen ook dat de warme lucht slecht uit de stock koeler komt. Deze warme lucht wordt dan ook nog eens gedwongen zich naar beneden te verplaatsen wat dan een beetje tegen de natuurkundige wetten in gaat "warme lucht stijgt op".