instellingen/ tips?
P Prolite Junior Member 5 juli 2010 #24 Wat is het probleem? Als ik iets meer uitleg kan krijgen kan ik misschien een oplossing vinden voor je probleem.
Wat is het probleem? Als ik iets meer uitleg kan krijgen kan ik misschien een oplossing vinden voor je probleem.
k.3nny Oldscool. 5 juli 2010 #25 altijd een ping van 100+ meer problemen zijn er niet, ik speel ook codmw2 en daar is alles gewoon goed.
altijd een ping van 100+ meer problemen zijn er niet, ik speel ook codmw2 en daar is alles gewoon goed.
k.3nny Oldscool. 5 juli 2010 #27 100 100 25000 Ik weet er veel van hoor ik heb tot 4 jaar geleden CPL pro gespeeld maar dit probleem is gewoon wierd.
100 100 25000 Ik weet er veel van hoor ik heb tot 4 jaar geleden CPL pro gespeeld maar dit probleem is gewoon wierd.
P Prolite Junior Member 5 juli 2010 #28 Inderdaad, die rates kloppen... Had je dit niet met uw ander OS?
P Prolite Junior Member 5 juli 2010 #30 Hmmm, dit probleem is echt raar. Zou je graag helpen maar zou het niet weten, is echt raar.
k.3nny Oldscool. 5 juli 2010 #31 ik kom er zelf ook niet uit, zelf me router etc helemaal gedaan/gereset/ingesteld.
R RedBullet Formally known as DJNOMEN1997 9 juli 2010 #32 Misschien bleude vraag maar hebben jullie de compatibiliteit al eens op XP gezet? Ik draai namelijk ook windows 7 64x maar heb niks in de config veranderd alleen de compatibiliteit dus.
Misschien bleude vraag maar hebben jullie de compatibiliteit al eens op XP gezet? Ik draai namelijk ook windows 7 64x maar heb niks in de config veranderd alleen de compatibiliteit dus.