MrGiorgio De Planner 11 december 2018 #1 De meesten zullen dit spel al hebben, maar voor de mensen die het nog niet in hun Steam bibliotheek hebben, hier is de link naar de gratis versie.
De meesten zullen dit spel al hebben, maar voor de mensen die het nog niet in hun Steam bibliotheek hebben, hier is de link naar de gratis versie.
Freddy Administrator Forumleiding 15 december 2018 #2 Ik heb CS:GO weer eens na ruim een half jaar (laatste keer was The Party) opgestart, menu heeft behoorlijk wat updates gekregen. En er is nu een soort van Battle Royale modus, best wel cool
Ik heb CS:GO weer eens na ruim een half jaar (laatste keer was The Party) opgestart, menu heeft behoorlijk wat updates gekregen. En er is nu een soort van Battle Royale modus, best wel cool
Hightower chef prutser 16 december 2018 #3 Heb dat spel ook meen ik. Zal um maar eens installeren. Heb het spel niet zo vaak gedaan,kreeg dat spel met wat hardware.
Heb dat spel ook meen ik. Zal um maar eens installeren. Heb het spel niet zo vaak gedaan,kreeg dat spel met wat hardware.
l3p Moderator Forumleiding 17 december 2018 #4 Installeer Ring Of Elysium eens, gratis en heel leuk met 1-3 anderen in je team.
H Hyperion Member 20 december 2018 #5 Zoals l3p aangeeft Ring of Elysium is echt leuk en gratis voor mij veruit een van de betere games op het moment Sent from my iPad using Tapatalk
Zoals l3p aangeeft Ring of Elysium is echt leuk en gratis voor mij veruit een van de betere games op het moment Sent from my iPad using Tapatalk