Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb mijn pomp op dezelfde plaats staan dus ik vind het wel ok
Hoe heb je de pomp op die fan bevestigd? Geeft dit geen resonantie met bijhordend storend lawaai?
Ik was van plan om mijn pomp te verplaatsen naar achteren (richting PCI-brackets en met een pomp-houder (zie sales bij Freddy) te bevestigen onder het reservoir. Zodat ik de fan waarop jij je pomp hebt staan terug kan gebruiken voor volledige intake...
Ik denk dat die pomp niet zoveel geluid zal maken, hij heeft er ook demping tussen zitten, dat moet al behoorlijk helpen. Maar het ligt erook aan hoe strak zn fan guard erop zit natuurlijk
De pomp zit op de fan-grill met het bijgeleverde matje neopreen. De grill zit met een silicone pad aan de fan, en de fan zit weer met een silicone pad aan mijn case.
Qua geluid maakt het geen verschil of hij op de grill staat of ik hem in mijn hand hou. Maar de pomp zelf maakt wel een hoop lawaai, deze gaat ook RMA.
Zoals ik al in mijn eerste verhaaltje schreef, gebruik ik mijn dvd-speler alleen bij het instaleren van Windows. Ik vond een mooie voorkant daarom belangrijker. En anders kan ik geen 3 HHD-cages kwijt.
Ze waren een dag na bestelling verzonden, en het duurde 2 dagen voordag de verzending binnen kwam.
Helaas dit keer wat minder foto's omdat ik simpelweg vergeten ben foto's te maken. Alles is ingebouwd, en ik zal binnenkort wat foto's daarvan met daglicht maken.
Hierzo nog de rotor van mijn oude pomp (die herrie maakte):
Mooie foto's van die rotor. :023: Goed te zien dat i beschadigd is aan de bovenkant door die golvende rotor. Lijkt precies op die slechte rotor die ik heb.
Hoe oud was die pomp eigenlijk? Want misschien als dit bij nieuwe pompen voorkomt, kan het als een defect gezien worden en zou het in de toekomst misschien rma kunnen. Dan kan Gabe bv niet meer van dit soort reply's geven, want mijn mcp350 maakt met een goede rotor hetzelfde geluid als de 355.
Maar zal je log niet verder vervuilen met m'n pomptalk.
Het heeft een tijdje geduurd voordat deze update kwam, vooral Freddy weet dat, maar ik had het druk met de studie enzo. Ik zal jullie niet verder ophouden en een paar plaatjes laten zien.
Voorbereidingen:
Stukje isolatie-tape over het irritante blauwe lichtje:
Het pakketje:
Het blok:
Het slopen:
Het monteren:
Kabeltjes wat losser maken in een bak warm water:
Resultaat van nieuwe kabeltjes:
Overzichtshots:
Klaar voor de lan-party (die ik nu dus al heb gehad):
Ik ben alleen nog niet tevreden over de slang die van het moederbord-blok naar het cpu-blok gaat. Ik zal binnenkort een detail-foto maken en dan jullie advies vragen.
Kabels zijn niet ingekort, ik heb deze gebruikt. Ik ben zelf te lui om te sleeven.
Ik zou niet weten waar je een backplate kan scoren (mijn GTX 260 had er wel eentje), en ik denk dat het binnenkort niet meer nodig is want ik wil gaan upgraden naar Fermi.