Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
En ik heb eigenlijk nog iets nodig met betrekking tot Corsair spullen (toch wel handig dat ik zo`n topic titel heb gekozen )Kan jij ook aan een originele voedingskabel set kunnen komen van een Corsair AX760 & AX760i voeding? Dus de originele kabels die je ook krijgt als je de voeding nieuw koopt zeg maar.Nu weet ik dat er losse gesleevde kabels te koop voor zijn maar dit word een nogal duur grapje voor deze 2 voedingen. En aangezien ik bij de AX760i custom kabels gebruik werkt die voeding nog gewoon. En dan zou ik de AX760 kunnen vervangen voor dat geld wat ik dan zou uitgeven aan losse gesleevde kabels.Ik hoor het wel
En ik heb eigenlijk nog iets nodig met betrekking tot Corsair spullen (toch wel handig dat ik zo`n topic titel heb gekozen )
Kan jij ook aan een originele voedingskabel set kunnen komen van een Corsair AX760 & AX760i voeding? Dus de originele kabels die je ook krijgt als je de voeding nieuw koopt zeg maar.
Nu weet ik dat er losse gesleevde kabels te koop voor zijn maar dit word een nogal duur grapje voor deze 2 voedingen. En aangezien ik bij de AX760i custom kabels gebruik werkt die voeding nog gewoon. En dan zou ik de AX760 kunnen vervangen voor dat geld wat ik dan zou uitgeven aan losse gesleevde kabels.
Ik hoor het wel