thinkgreenn
New member
Beste Higheflow'ers.
Een tijdje terug heb ik met onwijs goed advies van highflow mijn eerste watercooled pc gebouwed.
Van de week is mijn vriendin naar me toe gekomen en heeft mij gevraagd of ik een pc voor haar kan bouwen zodat ze kan gamen.
Ik heb besloten om haar mijn oude kast te geven maar haal mijn watercooling componenten er wel uit.
Wat ik dus heb is:
1x XSPC 360rad
1x EK block (cpu)
1x Laing DDC-1Plus MCP355 12V
1x XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir One
2x Black Ice GT Xtreme 120
Wat ik dus wil gaan coolen is:
1x Intel Core i7 2600k
1x GTX580
De kast die ik zal koopen is een Corsair Obsidian 800d
Mijn vraag aan jullie is het volgende:
Graag zou ik een dual loop willen hebben. Gezien ik alleen een cpu en gpu ga coolen weet ik dat ik met 1 loop genoeg heb.
Maar zou ik beneden van een obsidian 800d een 1x 240rad kunnen plaatsen die puur bedoelt is om de gpu te coolen?
En als dat zo is dan zou ik nog 1 reservoir moeten bijkopen en een pomp correct?
Mvg
Thinkgreenn
Een tijdje terug heb ik met onwijs goed advies van highflow mijn eerste watercooled pc gebouwed.
Van de week is mijn vriendin naar me toe gekomen en heeft mij gevraagd of ik een pc voor haar kan bouwen zodat ze kan gamen.
Ik heb besloten om haar mijn oude kast te geven maar haal mijn watercooling componenten er wel uit.
Wat ik dus heb is:
1x XSPC 360rad
1x EK block (cpu)
1x Laing DDC-1Plus MCP355 12V
1x XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir One
2x Black Ice GT Xtreme 120
Wat ik dus wil gaan coolen is:
1x Intel Core i7 2600k
1x GTX580
De kast die ik zal koopen is een Corsair Obsidian 800d
Mijn vraag aan jullie is het volgende:
Graag zou ik een dual loop willen hebben. Gezien ik alleen een cpu en gpu ga coolen weet ik dat ik met 1 loop genoeg heb.
Maar zou ik beneden van een obsidian 800d een 1x 240rad kunnen plaatsen die puur bedoelt is om de gpu te coolen?
En als dat zo is dan zou ik nog 1 reservoir moeten bijkopen en een pomp correct?
Mvg
Thinkgreenn