• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Corsair Obsidian 800D Acid Green

vgojef

New member
Zoals de naam al zegt heb ik na lang denken toch maar mijn waterkoelings setje besteld.

toen kreeg ik alles binnen.
Ben ik als een gek alles uit gaan pakken en beetpakken en in elkaar draaien.
kortom was ik binnen een mum van tijd alles kwijt :shock:

DSC02212.jpg


Daarna maar alles nettjes neer gezet en fototje gemaakt :)

DSC02216.jpg


Deze kan niet missen natuurlijk :)

DSC02219.jpg


Ik heb helaas geen foto's stap voor stap daar had ik echt geen tijd voor.
heb geen vingers meer over van die fittingen :(

dit is een foto tijdens het testen op lekken, hier staat de pomp nog buiten de kast omdat ik geen 90 grade fittingen had om mijn pomp in de kast te krijgen. Dus dan maar buiten de kast testen.

DSC02225.jpg


Een dag later kreeg ik dus de postbode aan de deur met een pakketje voor me
met de 90 grade fittingen ;)
dus gelijk maar aan de slag gegaan met afbouwen zodat ik u weer kon opbouwen
zie hier alles klaar om gevult te worde

DSC02226.jpg


daarna nog wat dingetjes verandert de bochten op het cpu block vond ik wel leuk dus terug erop gedaan.

En dit is dan het eind resultaat :) :016::016::016::016:

DSC02229.jpg


Reacties zijn welkom :)
 
Ja tuurlijk het is net kerst of sinterklaas al die cadeautjes (die je zelf betaald) maar dat mag de pret niet drukken gelijk aan de slag :)

allemaal bedankt voor de leuke reacties!!
top!

en naar Highflow toe TOP! service!
 
Hoe loopt de slang eigenlijk vanaf het res naar de rad? Ik zie dat de rad fittingen links zitten (dicht bij de cpu), wat heel fijn is voor een kort stuk slang naar de cpu maar ik vroeg me dus af hoe ik in mijn huidige build de afstand res -> rad ga doen (en bij jou is dat heel netjes blijkbaar daar ik de slang niet eens zie)
 
Nu heb ik wel een raar probleempje nu krijg ik bij zwaar game ineens een bsod en ik denk dat het dur warmte is van geheugen maar ik kan dat niet testen :S memtests al gedaan gewoon goed geen errors, der komt een aardige warme lucht bove me pc te hangen.
 
Ja dankjewel man :)
heb onderhand nog een mooie fan controller ingebouwd.

heb het probleem verholpen met het vastlopen. het geheugen werd te heet vandaar :)
dus even een koeler op gezet.
wil dat later allemaal door water laten koelen.
maar eerst even kijken voor de videokaart daarna geheugen.
Dus staat nog heel wat op het lijsje :)
maar goed dat het dalijk Sinterklaas is en kerst :p
Kan ik daar weer gebruik van maken
Updates volgen snel:gek
 
Ziet er zeer netjes uit voor een eerste setup. Ik zie dat je ook al in de " ik heb net xxx eurie uitgegeven aan waterkoeling -> ziet er schoon uit he? -> Hmmm, dat zou ik misschien beter toch vervangen" loop terecht gekomen bent. Welcome to the club :p
 
Dank jullie wel :) ben er ook zeer blij mee. niet alleen ziet er er goed uit het doet ook ze best met koelen :)

Ben nog even aan het kijken gegaan voor de fittingen. ik neem aan dat er geen oplossing is om het (slang) gat van mijn kast. passend temaken is aan een maat van een fitting.
anders moeti k namelijk gaan boren in de kast

@wemmetje1
Ik zag in jou topic dat jij dat had gedaan wat ik wil. wil je uitleggen hoe je dat heb gefixed ?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Geschiedenis van een Case:Corsair Obsidian 800D van Legendary1985 Gallery & Build Logs 1
S Even voorstellen myself & Corsair Obsidian 800D Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
S Corsair Obsidian 800D Full Liquid cooled Gallery & Build Logs 3
T Corsair Obsidian 800D advies gevraagd Advies Waterkoeling Setup 8
X Corsair Obsidian 800D SATA Controller Cases en Modding 8
Yinchie Corsair Obsidian Series 800D SATA 6Gb/s Upgrade Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
aadje93 Corsair Obsidian 800D radiator montage, welke schroeven? (XSPC) Cases en Modding 8
D Corsair Obsidian 800D Bouwen Cases en Modding 6
MaartenvdE Corsair Obsidian 800D HighFlow Product Reviews 9
Ramon toen weer verder met Corsair Obsidian 800D Gallery & Build Logs 10
Ramon Nieuwe PC: Watergekoelde Corsair Obsidian 800D Gallery & Build Logs 28
L Solid Side Panel Corsair Obsidian 800D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
N Corsair Obsidian 800D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
P Hulp bij waterkoeling corsair obsidian 900D Waterkoeling 0
M [Waterkoeling] € 750, i7-2600, GTX780Ti, Corsair Obsidian 750D Advies Waterkoeling Setup 6
Jort Corsair Obsidian Series 250D UltraChill Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Corsair Obsidian 900D (Watergekoeld) Gallery & Build Logs 10
K Corsair Obsidian 650D (advies voor andere fans) Cases en Modding 2
R Corsair Obsidian 400R en 550D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
J Corsair Obsidian 650D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B EK ARGB aansluiten op Corsair Commander Waterkoeling 5
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 DDR4 corsair vengeance rgb pro sl Problemen & Oplossingen 5
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Corsair Obsedian 1000D Gallery & Build Logs 58
D Advies setup drain Corsair Advies Waterkoeling Setup 4
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
P 11 fans , kabelsplitters en corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
mixedup corsair 120ll fans Problemen & Oplossingen 9
Bl4ckj4ck666 Corsair registerwaarden normaal? Hardware & Software 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Corsair Hydro X Series XC5 RGB CPU Water Block (AM4 & 1200) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan