Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
05-03 De 1000D draait weer. En vandaag de rgb splitter binnengekregen net als wat andere kabels.We kunnen eindelijk het licht aandoen in de GPU. LOLVerder bezig om een externe waterbox te maken van een van mijn Caselabs pedestals voor de CPU loop. Hiervoor gebruik ik 2 x Alphacool 560 rads en 16 x 140mm fans en 2 x D 5 pompen en een Aquero 6.Vandaag alleen maar filmpjes zitten kijken en tekeningen maken.Het wordt eerst een waterbox zonder distro . De distro ga ik later wel een keer maken als ik tijd heb.Met het plaatsen van de kabel is de losse rgb kabel naar beneden gezakt maar dat lossen we wel weer op.[ATTACH=full]26667[/ATTACH][ATTACH=full]26668[/ATTACH]Als uitbreiding van de 2 x Hwlabs 480 "25mm) gaan we de 2 QD3's aan de achterkant aansluiten op een zelfgemaakte waterbox/Mora ....
05-03 De 1000D draait weer. En vandaag de rgb splitter binnengekregen net als wat andere kabels.
We kunnen eindelijk het licht aandoen in de GPU. LOL
Verder bezig om een externe waterbox te maken van een van mijn Caselabs pedestals voor de CPU loop. Hiervoor gebruik ik 2 x Alphacool 560 rads en 16 x 140mm fans en 2 x D 5 pompen en een Aquero 6.
Vandaag alleen maar filmpjes zitten kijken en tekeningen maken.
Het wordt eerst een waterbox zonder distro . De distro ga ik later wel een keer maken als ik tijd heb.
Met het plaatsen van de kabel is de losse rgb kabel naar beneden gezakt maar dat lossen we wel weer op.
[ATTACH=full]26667[/ATTACH]
[ATTACH=full]26668[/ATTACH]
Als uitbreiding van de 2 x Hwlabs 480 "25mm) gaan we de 2 QD3's aan de achterkant aansluiten op een zelfgemaakte waterbox/Mora ....