Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Ik dacht eraan om aan de voorkant een van de Flow meters te plaatsen. Met connectoren erop even gemeten en de tekening iets aangepast. Daarna de tekening in de pc geplaatste en wat gaan schuiven.

Als je er rustig de tijd voor neemt komen er ook andere ideeën en vervalt de flowmeter aan de voorkant.

[ATTACH=full]26595[/ATTACH]

Ahum even wat knip en plakwerk. Op een tekening de hartlijnen van het pad waar de schroeven over verdeeld zijn even uitgezet. Anders wordt het een beetje te druk.

Zo weer tijd om naar boven te gaan.

[ATTACH=full]26596[/ATTACH]

Met een distro dikte 18 t/m 20 mm moet het wel aan kunne sluiten daarom moest ik bij de eerste aansluiting van mijn voorste rad eerst wat omhoog.  Voor de fillports loopt een horizontale strook. dat is de achterwand waarop straks de 2 ultitube's worden gemonteerd. De plaatsing van de fillports op de tekening is om te kijken hoeveel ruimte ik heb achter de wand voor de tubing.

[ATTACH=full]26597[/ATTACH]

[ATTACH=full]26598[/ATTACH]

Een grote build is leuk maar soms moet je de hele boel weer demonteren om erbij te komen. Zo moet je ook denken aan de volgorde van montage. In dit geval eerst de aansluitingen rondom de Ulti tubes.

Op deze tekening moest ik nog een kleine aanpassing doen. 4mm naar links en 2mm omlaag.

Omdat de wijziging gevolgen kan hebben op de positie van de schroeven moest alles weer op nieuwe. Mar goed even de loop in stukken ... en dan wat schuiven en de boel weer verbinden en opnieuw schroeven plaatsen.

[ATTACH=full]26599[/ATTACH]

De tekening is nu zo goed als klaar. Nog een keer kijken dan materiaal bestellen.

Terug
Bovenaan