Hightower chef prutser 13 oktober 2017 #1 Kun je deze een keer in de shop zetten [MENTION=1]Freddy[/MENTION]? ST100 RGB Premium Headset Stand with 7.1 Surround Sound (EU) Bijlagen ST100RGB_01836_Rainbow.jpg 15,7 KB · Weergaven: 1
Kun je deze een keer in de shop zetten [MENTION=1]Freddy[/MENTION]? ST100 RGB Premium Headset Stand with 7.1 Surround Sound (EU)
Freddy Administrator Forumleiding 13 oktober 2017 #2 Oeh dat is een mooie! Die wil ik zelf ook wel voor mijn bureau Maar levertijd is overal nog onbekend
Hightower chef prutser 13 oktober 2017 #3 Freddy zei: Oeh dat is een mooie! Die wil ik zelf ook wel voor mijn bureau Maar levertijd is overal nog onbekend Klik om te vergroten... Zeker mooi,maar maakt niet uit de levertijd. Zie het wel een keer in de shop!
Freddy zei: Oeh dat is een mooie! Die wil ik zelf ook wel voor mijn bureau Maar levertijd is overal nog onbekend Klik om te vergroten... Zeker mooi,maar maakt niet uit de levertijd. Zie het wel een keer in de shop!
Freddy Administrator Forumleiding 13 oktober 2017 #4 Zodra ik wat concreets heb van de levertijd, dan gaat het in de shop en laat ik het hier weten!