Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het lijkt mij sterk dat hij rechtstreeks bij Corsair besteld . Zal denk ik meer via een distri zijn. Hoe meer stappen er tussen, hoe duurder het wordt.
dat weet ik ook niet, maar direct corsair is goedkoopste, en gezien ik "zelf" ook direct bij corsair kan bestellen (even iemand anders laten betalen via paypal). lijkt het mij dat freddy dat ook kan, gezien hij wel bij bitspower/ek besteld moet hij ook wel bij corsair kunnen bestellen lijkt mij
Ik weet niet of Corsair ook hun eigen distri doet. Van een aantal merken weet ik dat ze alleen via lokale distri's werken. Corsair werkt via retailers zie ik op hun site staan.
De H100 wordt pas toegevoegd aan de shop als we een duidelijke leverdatum hebben doorgekregen.
Ook daarvoor zullen we een mooie pre-order prijs aanbieden
Zal de H80 zelf ook reviewen en vergelijken met mijn huidige H70. Zit alleen even te twijfelen m.b.t. de fans, ik heb bij de H70 nooit de stockfans gebruikt omdat ze teveel geluid maken op high en te weinig lucht verplaatsen op low. Altijd Scythe GT 1450RPM gebruikt, misschien dat ik bij de H80 begin met stock fans en later de GT's erop zet, kijken of er überhaupt enig temperatuur verschil is met de scythe fans, ze zijn in ieder geval wel stil.