• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Corsair H70 standaard fans vervangen?

Roel1966

Junior Member
Beste medehighflowers,

Als TNT mee werkt ontvang ik morgen via Freddy mijn Corsair H70 nadat ik eerder al eens de H50 gehad heb. Min of meer heb ik die H50 toen vervangen door een luchtkoeler namelijk de Noctua NH-D14 echter bevalt die mij niet echt. Punt was namelijk dat de temperatuur van mijn moederboard nogal op liep en ik er vanuit ging dat het door de warme lucht van het rad van de H50 kwam.

Nu ben ik er mee gaan experimenteren en dus de H50 vervangen door de Noctua maar uiteindelijk bleek dat dit eigenlijk totaal geen verschil uit maakte en ik achteraf gezien spijt ervan heb dat ik de H50 weggedaan had. Vandaar dus nu weer de aanschaf van een H70 die mij zo qua testen best wel een goede opvolger lijkt van de H50 en gelijk en zo niet beter presteerd dan de Noctua.

Alleen zit ik nu met het volgende namelijk uit testen blijkt dat die standaard Corsair-fans nogal lawaaiig blijken te zijn, en dat zou ik wel erg jammer vinden naast de Noctua casefans die ik extra voor stilte in de kast gekocht heb bij Freddy. Nu is mijn vraag eigenlijk of het verstandig zou zijn om in plaats van die 2 Corsair-fans dan 2 Noctua's op het rad te plaatsen. Qua CFM had ik al eens gekeken en dan liggen die Noctua's ongeveer gelijk met de Corsair-fans, alleen met dat verschil dat die Noctua's maar net 1300 rpm draaien tegen 1600 tot 2000 rpm van die Corsairfans.

Moet er wel even bij vermelden dat ik niet echt van plan ben om de cpu te gaan overclocken ondanks dat ik erachter kwam dat ie wel ietwat overclocked is doordat ik XMP ingeschakeld heb voor mijn Corsair 1600 Mhz geheugen. Normaal draait ie stock op 2.8 Ghz en nu zag ik laatst dat ie op 2.9 Ghz zit maar in elk geval is het niet mijn bedoeling dit nog hoger te gaan op voeren. Dus de pc word hoofdzakelijk gebruikt voor het normale desktopwerk en daarbij dan wel regelmatig videobewerking en heel zelden dan eens een game.

Systeemspecs zijn :

Processor : Intel Core i7 930
Processor koeler : Noctua NH-D14 ( word dus Corsair H70 )
Geheugen : Corsair Dominator DDR3 1600 Mhz triple channel ( 6 Gb )
Moederboard : Asus P6T ( word Asus P6X58D Premium )
Videokaart : HIS Radeon HD5830
Geluidskaart : Soundblaster X-Fi XtremeMusic
SSD : Intel X25-M 80 Gb
Harddisks : 2 x Western Digital Black, 1 Tb, 64 Mb cache, S-ATA III ( 6 Gb )
Voeding : Corsair HX620, 620 watt, modulair
Behuizing : Lian Li
 
Als je niet veel gaat overclocken en stilte is belangrijk, zou ik zeker de Noctua fans op de H70 radiator doen ipv die standaard Corsair fans.

Qua CFM indicatie is het moeilijk vergelijken tussen specs die fabrikanten geven (verschil in test methodes), toerental geeft naar mijn idee een betere indicatie hoe hard een fan kan blazen.
Die corsair gaan idd tot 2000RPM, dat zal wel harder blazen dan de Noctua fans.
Maar als je niet gek gaat overclocken, heb je dat toerental ook niet nodig denk ik.
 
Had ik hier op HF niet ergens gelezen dat de Gentle Typhoons het i.c.m. een rad goed doen ?
Eventueel zou je ze nog op een fan controler kunnen zetten, maar dat kan met alle fan's ;)
Ik vind het in ieder geval een fan die degelijk over komt, al wil ik 'm even zo goed graag onder
de 1000rpm i.v.m. de herrie (ik ben zinnig).
 
Uiteraard bedankt voor jullie reacties Freddy en Calimero en denk ik dat mijn besluit wel vast staat en die Noctua's erop ga zetten vooral voor de stilte in de kast en naast de kast. Ik heb namelijk mijn pc hier op nog geen 3kwart meter van mij af staan en als je dan de hele tijd dat geblaas naast je oren hebt vind ik niet direct zo plezierig.

Zo qua aanzuigkracht en blaaskracht vind ik die Noctua's best wel behoorlijk wanneer je je hand er voor houd en ze op volle toeren draaien, dus ik geloof deels ook wel die gegevens wat de fabrikant schrijft. Zeker wanneer ik het dus puur gevoelsmatig vergelijk met andere fans die ik in de kast gehad heb dan vind ik die Noctua's gezien lawaai en prestatie nog altijd de fijnste fans.

Enfin hopelijk is morgen het moederboard aangekomen bij mijn lokale pc boer en de H70 weet ik in elk geval zeker van dat die morgen aan komt wat betreft Freddy dan, want TNT kan natuurlijk altijd nog wel de mist in gaan maar daar hoop ik maar niet op. Dus denkelijk word het morgenavond ( vanavond al ) sleutelen en dan ben ik wel benieuwd naar de resulaten ervan en houd ik jullie wel op de hoogte.
 
Was het niet zo dat Noctua verschillende bladen had voor verschillende RPM's ??
Mogelijk nog iets om rekening mee te houden als dat zo is ...

De Skythe Gentle Typhoon's zijn vrij zware fan's, dus met een behoorlijk vliegwiel effect.
Dat helpt behoorlijk in de herrie, mede omdat er tussen motor en fanblade een soort van
rubber zit zodat de trillingen tot een minimum beperkt worden.

Van de andere kant hebben ze juist om die reden een wat grotere motor, en daarmee een
grotere "dead spot". Best kans dat dus dat ze met shrout nog net iets beter werken.

De test met de hand is denk ik vrij onbetrouwbaar omdat je het verschil niet voelt tussen
een rechte bundel lucht en een bundel die wervelt.
Als je lucht uit een kast moet blazen maakt dat niet veel uit, maar als het door een rad moet ....

Een goed voorbeeld van een fan die alleen geschikt is voor "airflow out" in een kast is deze :

tacens_ventus_pro_120x120mm.jpg


Als je die met gestrekte arm recht boven je hoofd houdt waait het om je heen en sta je zelf
(letterlijk !!) in het windstille hart van de "orkaan" .
Ik denk dat er door de rechte bladen teveel het centrifuge effect in de flow zit .
Mogelijk gaat als "pull" fan op een rad nog wel goed .
 
Laatst bewerkt:
Was het niet zo dat Noctua verschillende bladen had voor verschillende RPM's ??
Mogelijk nog iets om rekening mee te houden als dat zo is ...

De Skythe Gentle Typhoon's zijn vrij zware fan's, dus met een behoorlijk vliegwiel effect.
Dat helpt behoorlijk in de herrie, mede omdat er tussen motor en fanblade een soort van
rubber zit zodat de trillingen tot een minimum beperkt worden.

Van de andere kant hebben ze juist om die reden een wat grotere motor, en daarmee een
grotere "dead spot". Best kans dat dus dat ze met shrout nog net iets beter werken.

De test met de hand is denk ik vrij onbetrouwbaar omdat je het verschil niet voelt tussen
een rechte bundel lucht en een bundel die wervelt.
Als je lucht uit een kast moet blazen maakt dat niet veel uit, maar als het door een rad moet ....

Een goed voorbeeld van een fan die alleen geschikt is voor "airflow out" in een kast is deze :

tacens_ventus_pro_120x120mm.jpg


Als je die met gestrekte arm recht boven je hoofd houdt waait het om je heen en sta je zelf
(letterlijk !!) in het windstille hart van de "orkaan" .
Ik den dat er door de rechte bladen teveel het centrifuge effect in de flow zit .

Bij die Noctua's heb je inderdaad verschil in blades van die 1300 rpm fan P12 en de 1200 rpm S12-B die ik allebeide heb, maar het mij opgevallen is dat die S12-B een hogere druk op werkt waarbij de hand methode natuurlijk niet direct een goede manier is. Alleen heb ik het met meerdere fans op die manier vergeleken om puur eens te kijken hoe sterk zo'n fan nu werkelijk is en was en dan het lawaai erbij.

Ik zag inderdaad dat die Scythe Gentle Typhoon een joekel van een motor erin heeft zitten hetgeen bij die Noctua's een stuk kleiner is en ik dan denk dat die minder last hebben van een dead spot. Ook valt het mij op dat die Noctua's een erg gerichte luchtbundel hebben en er maar weinig eh, ja ik noem het maar strooilucht blazen hetgeen ik zelfs ietwat nadelig vond als casefan.

Vooral bij de voorste intakefans had ik liever gezien dat ze een ietwat bredere luchtstroom gehad hadden zodat er wat meer lucht richting NB van het moederboard ging, maar dat heb ik inmiddels dan met een zij-fan opgelost die vrij direct lucht blaast op de NB. Maar evenzogoed blijf ik die Scythe's best wel interessant vinden en misschien wel een goed alternatief als toch die Noctua's te min koelen op het rad.
 
Ik vind "strooilucht" een hele mooie term !! ;)
En in deze context is exact duidelijk wat je er mee bedoelt.
En die Tacens heeft bijna 100% strooilucht ...

Verder wil ik nog even duidelijk maken dat ik praktisch "nul" ervaring heb met Noctua.
Ik heb alleen eens een 80mm uitgeprobeerd waarbij het motor geratel me nogal op/tegen
viel.
Dit kan bij een 120mm wel heel anders zijn omdat de grotere blades meer vliegwiel effect
zullen hebben natuurlijk.
Ik vind ze echter nogal prijzig zodat m'n gevoel zegt dat er voor minder iets vergelijkbaars
te halen moet zijn ...
 
De prijs is er inderdaad best wel naar en zeker zijn er ook wel goede alternatieven voor de Noctua's, maar ik had zelf al een boel verschillende fans uitgeprobeerd waaronder bv Noiseblocker, Scythe S-Flex, Zalman etc. Op zich waren dat geen slechte fans zo lang wanneer je het aantal rpm maar laag hield maar de luchtverplaatsing dan ook er naar was, dus had ik zoiets van ik wil een goed alternatief. Toch een goede luchtverplaatsing maar dan met een laag rpm en uiteindelijk ben ik daardoor uitgekomen bij de Noctua's.

Waar die Noctua's trouwens niet echt tegen kunnen en dan vooral die 14 cm fans is als je ze in te losse rubbers monteert want dan krijg je een vreemd soort kloppend geluid. Ik ben daar eens mee gaan experimenteren en ze in heel strakke rubbers gezet waarna dat probleem opgelost is maar ik denk dat het komt doordat die motortjes nogal sterk zijn en de complete fan als het ware op en neer slingeren.

O ja en een ander minder belangrijk punt was bij die Noctua's dat ik in tegenstelling tot velen die kleur ervan juist wel mooi vind haha. Bruin is mijn lievelingskleur dus dat was ook nog eens mooi meegenomen bij die Noctua's maar eerlijk gezegd zou ik niet speciaal een fan omwille van kleur kopen.
 
Dat kloppende geluid is denk ik vergelijkbaar met wat ik met die 80mm Noctua had.
De 80mm was de goedkoopste Noctua dus leek me goed genoeg om de kwaliteit
eens te checken.
En op grond van die tik heb ik de gok naar de 120mm nog niet durven nemen ....

Mischien is het frame van de fan beplakken met lood-bitumen nog een idee ??
Dat dempt en heeft gewicht zodat het frame minder makkelijk in beweging komt
lijkt me.
 
Zoals vertrouwd is vanmiddag netjes de H70 binnengekomen en natuurlijk alweer hardstikke bedankt Freddy voor de uitstekende en vooral snelle service. Zal je wel altijd zien dat nu het nieuwe moederboard nog niet binnen is gekomen bij mijn lokale pc-boer die ook al niet te spreken was over de service van UPS. Dus het word nog even wachten met het inbouwen van de H70 want het heeft weinig nut om 2 keer in en uit te gaan bouwen ondanks dat mijn vingers wel jeuken om de H70 te gaan uittesten.

Even nog wat die Noctua fans betreft, Calimero, is dat kloppende probleem alleen bij die 14 cm fans mij opgevallen en kwam dit vooral doordat ik te losse rubbertjes gebruikt had. Nadat ik er wat rubberen opvulringetjes tussen gedaan had en ze strakker zaten was dit probleem opgelost en lopen ze nu mooi rustig. Met lood-bitumen beplakken weet ik niet direct of dat een goed idee zou zijn omdat dan het frame op zich nog bewegen kan in de kast, en je dan nog beter de fan met schroefjes vast kan zetten lijkt mij.

Enfin het zal zoals het er naar uit ziet dus morgen pas worden eer ik de H70 kan gaan testen maar ik houd jullie uiteraard op de hoogte van de vorderingen waarbij ik trouwens al een aankondiging wil doen. Ik weet alleen niet of ik het hier mag schrijven dus admins en mods corrigeer mij maar als ik hier geen aankondiging van verkoop mag doen. Namelijk mijn vorige board en cpu ga ik te koop aan bieden en eerst wil ik even peilen of er interesse voor is en hopelijk mag ik dat hier even doen.

Uiteraard komt er ook een advertentie van te staan op het verkoopgedeelte in het forum en is dit alleen een vooraankondiging en peiling van het volgende wat ik te koop wil gaan zetten namelijk een Asus P6T moederboard ( geen SE maar een P6T origineel board ) met daarbij een Core i7 920 ( stepping D0 ) cpu en tevens een Noctua NH-D14 cpukoeler en dan liefste alles bijelkaar. Maar goed dat komt allemaal nader beschreven in een advertentie te staan met uiteraard foto's erbij en een verdere omschrijving ervan die ik nu niet hier wil plaatsen.
 
Als je het frame zwaarder maakt krijgen de motor en fanblades minder macht over
het geheel en zal het dus i.c.m. een soepele ophanging zeker effect hebben.
Of het ook voldoende is en/of het gewenste effect geeft is en blijft uit proberen ...
 
Na een paar avondjes sleutelen en experimenteren wil ik jullie even mijn bevindingen schrijven wat het vervangen van de standaard fans betreft die bij de H70 geleverd worden. Uiteraard zoals gewoonlijk heb ik de H70 de dag nadat ik hem besteld had bij Freddy binnen gekregen waarvoor uiteraard weer dank aan Freddy voor de snelle service. Eveneens natuurlijk ook voor de snelle service van de bestelling die ik daarna nog bij Freddy gedaan heb waarbij ik het jammer vond dat de Lian Li PC50 niet meer op voorraad was.

Enfin allereerst dus even gewacht erop totdat ik mijn nieuwe moederboard ( Asus P6X58D Premium ) binnen had en nog een aantal andere spulletjes waaronder inmiddels weer een andere kast. De Lian Li PC25 B is een mooie kast qua uitzien maar een nadeel dat er maar 3x 5 1/4 " slots in zitten, dus heb ik nu de Lian Li PC50 Amorsute gepakt waarin er 9 stuks zitten. Goed dus eerst eens gaan uitproberen met de H70 in combinatie met de Noctua fans echter vielen mij de temperaturen toch wel een tikje tegen, zeker nadat ik erachter gekomen was dat mijn i7 930 blijkbaar door XMP op 2.95 draaid en dus een lichte overclock.

Ik moest de Noctua's dus constant echt op het hoogste toerental laten draaien ( 1300 rpm ) om toch een beetje redelijke temps te krijgen en dan bedoel ik zo rond de 34 graden idle t-case, en nadeel vond ik dat de Noctua's een beetje vreemd bijgeluid maakten en denkelijk doordat ze door het rad heen bliezen. Daarna nog eens de boel omgekeerd omdat ik in eerste instantie de fans als outtake in push/pull gezet had maar ook toen scheelde het niet veel in temperatuur dus de volgende stap namelijk toch die standaard fans van Corsair gaan proberen.

Nu ja de reviews hebben er niet om gelogen en die fans zijn inderdaad lawaaimakers en ook als je ze dan wat tempert met die weerstanden ertussen blijven ze lawaaiig en bij een lager toerental gaan meteen ook de temps weer omhoog. Dat was dus geen goede oplossing maar toen had ik in mijn achterhoofd nog steeds de Papst fans in gedachte, die toch door velen als een van de stilsten word bestempeld. Jammergenoeg heeft Freddy ze niet in het assortiment dus heb ik ze maar elders besteld en wel 2 x Papst en wel een 1600 rpm versie hetgeen mij wel beter leek voor de H70, welke ik dan afgelopen woensdag binnengekregen heb.

Uiteraard benieuwd en ingebouwd waarbij mij al meteen op viel dat die fans echt stil zijn maar het meest belangrijke vond ik toch de koelprestaties, en dan kan ik alleen maar zeggen van echt perfect en vele malen beter dan die 2 Noctua's in combinatie met de H70. Om globaal wat temps te noemen zit de cpu idle nu op 23 graden t-case en de cores rond de 32 graden gemiddeld, en te bedenken dat die Papst fans nu op rond de 1100 rpm draaien via de fancontroller. Ook na een korte stresstest kwam ie niet boven de 49 graden uit qua coretemp en de t-case bleef zo rond de 43 graden hangen en dan dus geeneens op 1600 rpm, dus in een woord echt een aanrader voor de H70 bezitters.

Ik moet nog even foto's uploaden en dan plaats ik morgen ook wel paar foto's erbij.
 
Persoonlijk gezien, zou ik graag nog willen weten of het in temps scheelt wanneer je push / pull config pakt maar met shrouds ertussen.

Wat ik jammer vind van die H70 is dat er geen PWM fans bij zitten maar gewone 3-pins. In het geval van mijn H50 zit er slechts 1 fan op (pull, intake) met shroud. Temp komt nu stressed rond 44c met de fan rond 1200rpm en idle rond 22c met de fan rond 620 rpm (en dan hoor je hem dus totaal niet).
 
Het is alweer tijd voor een frisse update na een paar weken geexperimenteerd te hebben met allerlei fans, echter ik ben er na al die tijd nog steeds niet in geslaagd de goede fans te vinden voor de H70. Om dan van het begin af aan weer te beginnen was mijn plan om er 2 Noctua's op te zetten omdat die Corsairfans zoals in vele reviews al besproken best wel lawaaiige fans zijn. Enfin dus in eerste instantie had ik 2 Noctua NF-S12B FLX 1200 erop gezet en in eerste instantie was ik wel enthousiast wat het geluid ervan betreft maar niet qua temperatuur.

In vergelijking in elk geval met die Corsairfans zijn de Noctua's vele malen stiller echter nu komt het nadeel namelijk de temperatuur, en tja je koopt natuurlijk niet een H70 om uiteindelijk toch met hogere temperaturen te zitten. De temperaturen waren dus idle ongeveer 29 graden t-case en de cores bleven zweven rond 39-39-35-35 graden met dus de i7 930 op 2.93 Mhz. Ik persoonlijk vind dat dus zeker gezien de lagere buitentemperatuur te hoog en ook bij stressen gaat ie t-case tot rond de 45 graden en de cores zo tegen de 57 graden omhoog. Hierbij heb ik de Noctua's dan op volle toeren draaien en ondanks 1200 rpm zag ik op de fancontroller dat ze blijkbaar tot 1380 rpm kunnen.

Na goede reviews gelezen te hebben van Papstfans heb ik toen maar 2 x Papast F2GL 1600 rpm fans besteld en die er eens op gemonteerd, die in eerste instantie wel vrij stil leken te zijn. Vreemdgenoeg begonnen er toen allerlei bijgeluiden te ontstaan en kon ik duidelijk horen dat de fanblades ergens aanliepen, en het alleen minder werd wanneer ik de schroeven bijna helemaal los gedraaid had waarmee ze op het rad vast zitten. Qua temperatuur moet ik wel zeggen dat ze heel goed koelden en zelfde op 1200 rpm scheelde het zeker een graad of 3 a 4 zowel idle als onder stress. Uiteindelijk toen nog een shroud erbij besteld bij Freddy maar hier ontstond weer iets ander vreemds namelijk een rond zingend geluid oftewel een soort van wervelend geluid van lucht. Dus dat was uiteindelijk ook niet bepaald een succes en werd ik een beetje gek van die bijgeluiden, en toen weer die Papst eruit gehaald.

Ondertussen had ik toen bij Freddy maar 2 x Scythe Slipstreams PWM 1300 rpm besteld bij Freddy in de veronderstelling dat ik dan de fans via het mainboard kon laten sturen, maar zoals je misschien al raad was dit ook geen succes. Vreemdgenoeg werkt die PWM in combinatie met mijn moederboard Asus P6X58D Premium niet, althans de fans bleven vast op 1 toerental draaien maar niks veranderde wanneer de temp omhoog ging. Vanalles geprobeerd met Q-Fan maar niets mocht baten en de fans vertikten het om ook maar ergens op te reageren, waarbij dan nog weer een ander vervelend iets kwam kijken. Ook deze fans begonnen vreemdgenoeg aanloopgeluiden te maken en net alsof op de een of andere manier de lagertjes droog liepen, hetgeen steeds irritanter werd en ik ze dus ook maar weer eruit gehaald heb.

Uiteindelijk toen geprobeerd met 2 x Scythe S-FLEX SFF21G 1900 rpm welke ook weer qua koeling prima voldoen echter jawel hoor, alweer bijgeluiden en nu dan weer duidelijk de lagertjes te horen. Wel moet ik er dan bij zeggen dat die fans al gebruikt waren en een tijd lang in mijn Antec kast gezeten hadden, maar ouder dan pak weg een 1 jaar kunnen ze niet zijn. Ook heb ik ze vantevoren goed schoongemaakt dus er kan ook niks van stof meer in zitten waardoor die lagertjes lawaai maakten, enfin dus uiteindelijk heb ik die 2 ook weer eruit gehaald en helaas maar weer de Noctua's erin gezet die toch het meest stil blijken te zijn.

Enfin al met al was het een heel gedoe maar nu zit ik wel nog steeds ermee met een temperatuur die ik persoonlijk niet echt optimaal vind voor een H70, en vraag ik mij af of er nog fans zijn waarmee ik eens zou kunnen proberen. Ik zag dus die TFC Fesers staan maar uit een review zag ik dat die weer nogal lawaaiig blijken te zijn, en dan gezien de prijs vind ik het zonde geld om alweer voor niks dan fans aan te schaffen. Hopelijk heeft iemand van jullie nog misschien een goede tip wat ik nog zou kunnen doen, want ik ben eerlijk gezegd een beetje ten einde raad. Eerlijk gezegd heb ik zelfs zoiets van ondanks dat het een fijne koeler is om de H70 weer eruit te halen en toch maar weer een luchtkoeler erop te gaan zetten. Hoe dan ook hoop ik dat er mensen zijn die mij toch nog ervaringen met andere fans in combinatie met een rad kunnen schrijven, en hoop ik erop dat er toch stille en goed presterende fans zijn te vinden.
 
Een en ander qua temp hangt ook van onderstaande zaken af:

- H70 unit op de cpu te strak of te los aangedraaid,
- Heb je de rad als outtake of als intake staan? Push / pull / shrouds ertussen?,
- Wat voor koelpasta?

De H50 hield meer van low rpm fans, de H70 werkt het beste met high rpm fans.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M [Waterkoeling] xxxEuro, 2x GTX470. Icm: 2x Corsair H70 Advies Waterkoeling Setup 16
animal baars [VERKOCHT] Gemodde Corsair H70 Verkocht 3
C [GEZ] Corsair H50/H60/H70 Gevonden 8
B [INACTIVE] Prolimatech Megahalems en/of Corsair H50/H70 cpu cooler Gevonden 0
Robin corsair h20 H70 Waterkoeling 88
Vissa [VERKOCHT] Corsair H70 Verkocht 11
M Corsair H50/H70 afmeting lengte slangen Overige Koeling 3
Freddy Bawls Guarana + Corsair H70 actie! HighFlow Computer Cooling Shop 10
Thierry Corsair H70 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B EK ARGB aansluiten op Corsair Commander Waterkoeling 5
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 DDR4 corsair vengeance rgb pro sl Problemen & Oplossingen 5
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Corsair Obsedian 1000D Gallery & Build Logs 58
D Advies setup drain Corsair Advies Waterkoeling Setup 4
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
P 11 fans , kabelsplitters en corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
mixedup corsair 120ll fans Problemen & Oplossingen 9
Bl4ckj4ck666 Corsair registerwaarden normaal? Hardware & Software 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Corsair Hydro X Series XC5 RGB CPU Water Block (AM4 & 1200) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XD5 RGB Reservoir / Pump Combo - 250ml HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
Bl4ckj4ck666 Schroeven voor zijpanelen Corsair 570X Hardware & Software 4
Bl4ckj4ck666 Corsair icue Hardware & Software 0
D M3 schroefjes Corsair AIO? Zwart of evt wit met platte kop kruiskop Cases en Modding 1
K Corsair 900D Mod Gallery & Build Logs 6
K Corsair 900D The Savage Gallery & Build Logs 8
Hightower Corsair ql fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan