Traxtorm Member 21 augustus 2009 #1 Freddy, Kan jij hier aan komen ? Heeft dit eigenlijk nut toevallig ? :120: Wat gaat het kosten als je het zou kunnen leveren ?
Freddy, Kan jij hier aan komen ? Heeft dit eigenlijk nut toevallig ? :120: Wat gaat het kosten als je het zou kunnen leveren ?
dopestuff Moderator Forumleiding 21 augustus 2009 #2 dat zijn de langere/ hogere finnen he je kunt ze hier ook kopen (heb je alleen wel een credit card nodig...)
dat zijn de langere/ hogere finnen he je kunt ze hier ook kopen (heb je alleen wel een credit card nodig...)
Traxtorm Member 21 augustus 2009 #3 heb geen credit card Ik weet het dat het de hoge zijn Maar of het echt helpt weet ik niet..
dopestuff Moderator Forumleiding 21 augustus 2009 #4 nou als je een beetje airflow hebt in je kast en ze draaien standaart (niet overgeclocked) is het bij mijn weten niet nodig.. (je kan voor de zekerheid de modules temperatuur meten en kijken of er veel verschil met omgevings temp is)
nou als je een beetje airflow hebt in je kast en ze draaien standaart (niet overgeclocked) is het bij mijn weten niet nodig.. (je kan voor de zekerheid de modules temperatuur meten en kijken of er veel verschil met omgevings temp is)
Freddy Administrator Forumleiding 21 augustus 2009 #5 Is nog alleen te verkrijgen via de Corsair shop. En de nut ervan.. hmm... zal wel een beetje helpen denk ik, maar niet veel
Is nog alleen te verkrijgen via de Corsair shop. En de nut ervan.. hmm... zal wel een beetje helpen denk ik, maar niet veel