• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Corsair 900D

jorn

New member
Hallo iedereen
Vandaag nog wat verder zitten samenstellen. Ik heb al een thread voor een watergekoeld systeem te bouwen in een 800D die bij nader inzien toch een beetje klein leek te worden voor alle rads die ik nodig ging hebben.
De bedoeling is dus twee onafhankelijke loops te bouwen, één voor de drie titans en één voor de cpu en het ram geheugen. Dus met twee loops ben ik er vanuit gegaan alles dubbel te kopen twee pompen en twee reservoirs en twee 480 rads één onder en één boven.
Dit is de voorlopige lijst als ik iets vergeten ben let me know ;-)

Bitspower CPU Block Summit EF (Intel) Clear Acrylic Top Version
Aantal:1
83€

EK-FC Titan - Plexi Nickel
Aantal: 3
300€

Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM BP-WTZM250P-BK
Aantal: 2
86€

Bitspower Galaxy Freezer DIMM4 RAM Liquid Cooling Block - Clear BP-WBDM4AC-CL
Aantal: 2
112€

XSPC RX480 Quad Radiator
Aantal: 2
300€

Feser One Cooling Fluid - UV ORANGE
Aantal: 2
22€

Feser One Cooling Fluid - UV BLACK
Aantal: 2
22€

Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 30cm TWIN set
Aantal: 1
10.50€

Laing D5-MCP655 12V - 1/2 slang aansluiting
Aantal: 2
200€

Tygon R3603 - HighFlow - 1/2 ID - 3/4 OD - Clear
Aantal:3
40€

PSU Bridging Tool 24 pin
Aantal: 1
10€

13MM (1/2 ID - 3/4 OD) Monsoon Schroeffitting - Black matte Black Six Pack FCC-1234-6P-BC
Aantal: 3
136€

In Line Cable Sleeving Kit - Black
Aantal: 2
20€

Arctic Cooling MX-4 Koelpasta (20g)
Aantal: 1
21€

Tie Wraps / Kabelbinders 120x2.5mm (100 stuks)
Aantal: 1
5€

NZXT Sentry Mesh SEN-MESH
Aantal: 2
54€

EK-FC Titan Backplate - Black
Aantal:3
75€

Lamptron Liquid Hose Clamp - Black
Aantal: 24
97€

Cougar CF-V12H Fans: 120€
Aantal: 6

Voor fans ga ik al mijn 6 Cougar Cf-v12H recuperen en nog een paar bij bestellen een stuk of 6 en ik kom er wel.

En nog een noob vraag zo'n terminal is dat verplicht tussen de drie gfx kaarten ? En heeft dit enig voordeel ?
Alvast bedankt voor elke respons
Groetjes!
 
Ja niks vergeten ?
Nog één vraagje Freddy is de prestatie van twee onafhankelijke loops beter dan één lange loop met de twee pompen die samen werken?
Alvast bedankt, morgen of vanavond plaats ik de volledige bestelling.
 
Als je echt voor de overclock van je CPU wilt gaan, kan je beter aparte loop voor de CPU doen.
Is overclocken niet zo heel belangrijk, dan maakt het niet zoveel uit als je alles in 1 loop doet, zal qua prestaties niet zo heel veel uitmaken.
 
Al enorm bedankt voor je post, nu weet ik tenminste waar ik sta.
Nog één vraagje op een radiator die in een loop zit doe je daar ook best push pull met fans zoals ik nu doe met de Corsair h100 of is dit niet nodig ?
Bedankt voor alle hulp.
met vriendelijke groet Jorn.
 
ik zat ook te twijfelen over push pull, ik doe het eerst zonder. mocht ik het dan te lawaaierig vinden kan je altijd nog weer een lekker knutseldagje instellen om alsnog pushpull setup ervan te maken.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
K Corsair 900D Mod Gallery & Build Logs 6
K Corsair 900D The Savage Gallery & Build Logs 8
A Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p Gallery & Build Logs 39
P Hulp bij waterkoeling corsair obsidian 900D Waterkoeling 0
M First loop - Corsair 900D - orange - Unnamed :O Gallery & Build Logs 36
B Waterkoeling i7 3770k 7970top dcu2 corsair 900D ongeveer 500 euro Advies Waterkoeling Setup 40
B corsair 900d fabricage fout of express zo gedaan? Cases en Modding 4
S Corsair Obsidian 900D (Watergekoeld) Gallery & Build Logs 10
ChillPascal Corsair 900D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 35
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B EK ARGB aansluiten op Corsair Commander Waterkoeling 5
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 DDR4 corsair vengeance rgb pro sl Problemen & Oplossingen 5
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Corsair Obsedian 1000D Gallery & Build Logs 58
D Advies setup drain Corsair Advies Waterkoeling Setup 4
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
P 11 fans , kabelsplitters en corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
mixedup corsair 120ll fans Problemen & Oplossingen 9
Bl4ckj4ck666 Corsair registerwaarden normaal? Hardware & Software 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Corsair Hydro X Series XC5 RGB CPU Water Block (AM4 & 1200) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XD5 RGB Reservoir / Pump Combo - 250ml HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
Bl4ckj4ck666 Schroeven voor zijpanelen Corsair 570X Hardware & Software 4
Bl4ckj4ck666 Corsair icue Hardware & Software 0
D M3 schroefjes Corsair AIO? Zwart of evt wit met platte kop kruiskop Cases en Modding 1
Hightower Corsair ql fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Corsair Hydro X HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
the_cyberspace Corsair spullen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan