Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Neen ik heb atm 3 x nb pk2 140mm fans en 3 x nb m12 s2 120mm fans zitten in mijn 800d ik heb alle fans vervangen in die case. Ik heb die fans pas van augustus.
welja heb dus een ssd gehad die na een jaar volledig kapot is. begon volledig te bevriezen , en hij heeft er dan uiteindleijk mee opgehouden. ik weet niet echt wrm en heb nu een rma gestart en krijge hopelijk goed nieuws maar ik verwacht dit niet. dus heb ik ipv van een enthoo primo een samsung 850 pro van 500gb gekocht en is mijn budget met ongeveer 330€ ingekrompen.
En daardoor zal de case moeten wachten en zijn d eplannen veranderd naar een gtx 980 ti als hij uitkomt en een waterblock voor dit jaar eventueel 3 extra fans om push pull te doen ipv pull. jammer zal voor 2016 zijn maar wie weet tegen dan zijn er al heel leuke dingen uit:d
hier zijn de veranderingen voorlopig. nu is de vraag kan een xspc d5 pomp op stand 2 een xspc rx480 v3 een xspc rx 360 vs een xspc raystorm cpu block. en een toekomstige gpu block aan in deze case. dit jaar geen gpu gekocht aangezien ik wacht op de 14nm gpu's(en hopelijk neit te lang meer meot wachten)