• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Corsair 600T SE White - Build Log

Raoul90

Junior Member
Corsair 600T SE White & Silverstone Fortress FT02 - Build Log

Hoi!

Was al een tijdje opzoek naar een vervangende case (heb op het moment een CM 690 II Advanced) en die is net te krap, toen zag ik de 600T White en ik was verkocht, duurde even voordat ie in NL te krijgen was, maar aankomende vrijdag hoop ik hem in huis te hebben! :eusa_clap:

Aangezien de behuizing van Corsair een zwart/wit thema heeft meegekregen wil ik dit thema bij alle componenten vasthouden.
Wat foto's van de Corsair website omdat ik de kast nog niet in mijn bezit heb. :)




De hardware die in de behuizing gaat komen:
Voeding: de Corsair AX850.


Moederbord: Ik wilde eigenlijk het ECS P67H2-A Black Extreme moederbord erin hebben, maar deze is erg lastig te krijgen in Nederland. Dus het is voor nu een GigaByte P67A-UD5-B3 geworden, ook een mooi bord! :)
ud5.jpg


Processor: dit is een 2500k geworden, waar uiteraard een leuke OC op komt.

Processor-koeling: in eerste instantie wordt dit een Corsair H70 icm. 2x Scythe GT AP-14, misschien dat ik later er nog een H2O setje voor koop. Ik zal de bladen van de GT wit maken.

Geheugen: Een 8GB Corsair Vengeance Kit. (CMZ8GX3M2A1866C9).


Videokaart: komt een Asus EAH6970/2GB VT in, de standaard koeler is vervangen met een Arctic Accelero XTREME Plus (zwart/wit ;)).


Harde schijven: in eerste instantie zal het Vertex 2 60GB + Samsung F3 1TB combinatie worden. Ik zal na verloop van tijd waarschijnlijk de SSD vervangen voor een 120GB model (Corsair Force 3 denk ik ;)).

Vrijdag hardware inbouwen en foto's maken. :)
 
Laatst bewerkt:
Zoiets bijvoorbeeld. Als je het puur voor het makkelijke installeren / looks doet, lekker een H100 pakken. Ga je echt voor de beste koeling, zeker zo'n EK kitje scoren. Een H100 kan nooit tegen de koelprestaties van een complete EK kit op, komt er niet eens in de buurt. :D
 
Update 1:
Mede mogelijk gemaakt door:
82m553d.jpg


TNT kwam vanmiddag langs met een redelijk formaat doos, haha. :D Kon het niet laten om gelijk het systeem erin te bouwen.

Pics! :D











































Was iets vergeten, nu is ie helemaal af :D


Alleen de kabels nog een beetje beter organiseren achter het mobo-tray en dan vind ik het prima! :D
 
Laatst bewerkt:
Hoe mooi ik deze case ook vind, de Silverstone Fortress FT02B-W vind ik nog mooier. Kan de Silverstone nu voor een mooi prijsje overnemen, dus deze 600T is binnenkort te koop. :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Corsair Graphite Series 600T SE White HighFlow Product Reviews 2
U Corsair 600T licht gemod met waterkoeling. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
H [IN-ACTIVE] Corsair 600T Plexi glass door or Window. Gevonden 4
S Advies Corsair 600T - Eerste WC Build Advies Waterkoeling Setup 1
D 5.25" bay intake ventilator Corsair Graphite 600T - opties? Cases en Modding 8
K Nieuw project case modding / waterkoeling Corsair 600t Advies Waterkoeling Setup 34
Tokke Corsair Graphite 600T Watercooled? advies graag Advies Waterkoeling Setup 12
arwin74 [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 4
W [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 14
kier Corsair Graphite 600T MbK Gallery & Build Logs 132
Johnny Corsair 600t Black sidepanel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
X [VERKOCHT] Corsair Graphite Series™ 600T Mid-Tower Case Black Verkocht 10
R Nieuwe Corsair Kasten, o.a. 600T Wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 43
Blackruby Corsair Graphite 600T HighFlow Product Suggesties en Nieuws 33
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B EK ARGB aansluiten op Corsair Commander Waterkoeling 5
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 DDR4 corsair vengeance rgb pro sl Problemen & Oplossingen 5
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Corsair Obsedian 1000D Gallery & Build Logs 58
D Advies setup drain Corsair Advies Waterkoeling Setup 4
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
P 11 fans , kabelsplitters en corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
mixedup corsair 120ll fans Problemen & Oplossingen 9
Bl4ckj4ck666 Corsair registerwaarden normaal? Hardware & Software 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Corsair Hydro X Series XC5 RGB CPU Water Block (AM4 & 1200) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XD5 RGB Reservoir / Pump Combo - 250ml HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
Bl4ckj4ck666 Schroeven voor zijpanelen Corsair 570X Hardware & Software 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan