• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Corsair 460x psu cover

Unilythe

Member
Dag Highflow!

Ik heb de Corsair 460x kast, maar ik hou niet zo van de PSU cover die er op zit. Ik wil eigenlijk het liefst een cover die de PSU aan de zijkant wel laat zien maar alle kabels niet. Dat moet ik dus zelf maken of ergens laten maken. Ik vind zo'n opgelichte logo zoals de Corsair 570x heeft wel mooi, dus ik dacht dat ik dat meteen ook erin kan bouwen. Ik heb echter totaal geen ervaring met custom parts en weet niet hoe of waar ik dit kan (laten) doen. Ik zoek dus eigenlijk tips hiervoor.
Ik weet dat het een relatief kleine mod is maar zelfs dit is voor mij al moeilijk :p Hoe pak ik zoiets het best aan?

Dank voor de hulp!

Unilythe

Freddy

Administrator
Forumleiding
Kan je een foto maken en hier posten van hoe jouw PSU gedeelte in jouw case er nu uitziet.
En eventueel ook een foto van een voorbeeld hoe je het wilt hebben?

Je kan het door ons laten maken, we kunnen een acrylplaat op maat laten snijden (en buigen), we hebben daarvoor de exacte afmetingen nodig.

Zelf maken kan natuurlijk ook, we hebben de acrylplaten los te koop:
Panelen
Dan kan je bijvoorbeeld het zelf met een decoupeerzaag of figuur zaag de cover eruit zagen.

Unilythe

Member
Ik zal zsn foto's maken en de afmetingen opnemen.

Ik heb iemand gevonden die me misschien met de PSU cover zelf kan helpen (het buigen, plakken, etc), maar een logo oid uit een acrylplaat snijden is natuurlijk wat lastiger. Ik weet dat ik bij Highflow een logo uit een acrylplaat kan laten snijden/laseren, maar hoe kan ik daar het best een verlicht logo van maken? Ik dacht eerst om frosted acryl daarachter te plakken, met een simpele LED(strip) erachter, maar ik weet niet of dat een mooi resultaat geeft.

Een voorbeeld van wat ik ongeveer zoek:

tijgervarken

Tijgervarken knor roar