jev09 New member 7 juni 2012 #21 k.3nny zei: koelpasta iseu? lijk mij trouwens enorm knap om onder ambient te komen met waterkoeling Klik om te vergroten... de temps zijn met core temp... koelpasta is gwn new aangemaakt heel dun lagje over de hele cpu (Arctic silver 5)
k.3nny zei: koelpasta iseu? lijk mij trouwens enorm knap om onder ambient te komen met waterkoeling Klik om te vergroten... de temps zijn met core temp... koelpasta is gwn new aangemaakt heel dun lagje over de hele cpu (Arctic silver 5)
jev09 New member 7 juni 2012 #23 k.3nny zei: laat t maaris inbranden a 80 uur? Klik om te vergroten... huh? inbranden? 80uur? wat bedoel je?
k.3nny zei: laat t maaris inbranden a 80 uur? Klik om te vergroten... huh? inbranden? 80uur? wat bedoel je?
k.3nny Oldscool. 7 juni 2012 #24 Koelpaste heeft een inwerk tijd, welke heb je gebruikt? Arctic Silver 3 heeft zon 200 uur nodig
jev09 New member 7 juni 2012 #25 k.3nny zei: Koelpaste heeft een inwerk tijd, welke heb je gebruikt? Arctic Silver 3 heeft zon 200 uur nodig Klik om te vergroten... ik heb Arctic Silver 5 gebruikt
k.3nny zei: Koelpaste heeft een inwerk tijd, welke heb je gebruikt? Arctic Silver 3 heeft zon 200 uur nodig Klik om te vergroten... ik heb Arctic Silver 5 gebruikt
jev09 New member 7 juni 2012 #27 k.3nny zei: lees de gebruiksaanwijzing maar eens Klik om te vergroten... oke thanx, mijn pasta is op dus moet een nieuwe hebben wat zou je aanraden? AS5? of ASC?
k.3nny zei: lees de gebruiksaanwijzing maar eens Klik om te vergroten... oke thanx, mijn pasta is op dus moet een nieuwe hebben wat zou je aanraden? AS5? of ASC?
k.3nny Oldscool. 7 juni 2012 #28 ik kijk daar nooit naar eigenlijk :S een verschil tussen pasta's zal amper 5 graden zijn (naar algemene info op het net te lezen) koop waar je je goed bij voelt
ik kijk daar nooit naar eigenlijk :S een verschil tussen pasta's zal amper 5 graden zijn (naar algemene info op het net te lezen) koop waar je je goed bij voelt
H Hyperion Member 13 juni 2012 #29 As5 pakken is beter voor cpu, asc is meer voor nb ram enz Sent from my Sony Tablet S using Tapatalk 2
As5 pakken is beter voor cpu, asc is meer voor nb ram enz Sent from my Sony Tablet S using Tapatalk 2