Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Klopt, het kost wel wat, maar het is (denk ik?) goedkoper dan een losse chiller unit in je (eventueel nog aan te kopen) WC loop hangen, toch?De test op deze site is behoorlijk positief in ieder geval Ikzelf moet nog beginnen aan waterkoeling (op m'n Aqua Duo Vivo na), ik vind dat de i7 920 erg warm wordt met de stock cooler en ik zou eigenlijk meteen al een betere koeling willen toepassen wat zo stil mogelijk is.Vandaar dat mijn interesse naar zoiets uitgaat, was benieuwd of er meer animo voor zou zijn
Klopt, het kost wel wat, maar het is (denk ik?) goedkoper dan een losse chiller unit in je (eventueel nog aan te kopen) WC loop hangen, toch?
De test op deze site is behoorlijk positief in ieder geval
Ikzelf moet nog beginnen aan waterkoeling (op m'n Aqua Duo Vivo na), ik vind dat de i7 920 erg warm wordt met de stock cooler en ik zou eigenlijk meteen al een betere koeling willen toepassen wat zo stil mogelijk is.
Vandaar dat mijn interesse naar zoiets uitgaat, was benieuwd of er meer animo voor zou zijn